Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 14 stycznia 2024

"Wigilijna zagadka" Małgorzata Starosta

Autorka: Małgorzata Starosta 

Tytuł: Wigilijna zagadka 

Kategoria: kryminał

Wydawnictwo: Empik Go

Premiera: 29.11.2023

Ilość stron: 216

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Macie ochotę na lekturę w stylu Agathy Christie? 

Zamczysko jak z wiktoriańskiego kryminału, śnieżyca, sztorm i morderstwa.
 
Małgorzata Starosta stworzyła niesamowicie wciągającą fabułę,  od której nie mogłam oderwać się ani przez chwilę.  Bawiłam się znakomicie biorąc udział w śledztwie i odkrywając zagadkę kryminalną.  Przyznam, że autorce udało się wbić mnie w fotel.  Czułam duszną atmosferę i niepokój. 
Nieoczekiwane zwroty akcji,  morderstwa, mroczna atmosfera,  podejrzanych wielu, nie wiadomo komu ufać,  a kto kłamie. To wszystko dzieje się na Wyspach Szetlandzkich w Szkocji na wyspie Voila, gdzie tajemniczy milioner zaprosił grupę nieznajomych ludzi na kolację wigilijną. Bez możliwości odmowy. Nikt nie wie jak zakończy się ta kolacja i co przyszykował dla nich właściciel wyspy.
Kim jest tajemniczy milioner?
Dlaczego zaprosił te osoby na przyjęcie wigilijne?
Czy dowiedzą się prawdy i rozwiążą zagadkę jaką dla nich przygotował? 
Czy wrócą do domu?

Autorka potrafi zaskoczyć czytelnika i dostarczyć mnóstwo wrażeń oraz emocji.  Zakończenie jest totalnie nieprzewidywalne i szokujące.
Poproszę więcej takich książek 😉 Styl i pióro  autorki przypadły mi do gustu . Jestem zachwycona i czekam na kolejne książki spod pióra autorki. 

Przeczytajcie! Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Empik Go  za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...