Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 13 maja 2019

"Moja siostra" Michelle Adams

Nazywam się Irini.
Rodzice mnie oddali.

Nazywam się Elle.
Rodzice mnie zatrzymali.

Przez całe życie Irini myślała, że zostanie oddana, bo rodzice jej nie chcieli.
Co jeśli prawda jest znacznie gorsza?

Dwie siostry.
Dwa różne losy.

Rodzina połączona przez wstrząsającą tajemnicę.

Książka opowiada historię dwóch sióstr.
Główna bohaterka Irini Harringford w wieku 3 lat została oddana do ciotki i wujka, bo rodzice z nieznanego jej powodu postanowili ją oddać. Druga siostra to ta starsza Elle, która pozostała przy rodzicach.

Kiedy ich matka umiera , Irini jedzie do "domu rodzinnego" i postanawia odkryć prawdę, której nikt nie chce jej zdradzić. Dlaczego musiała opuścić ten dom i swoją rodzinę i zamieszkać z kobietą, która jej nie chciała? Dlaczego zatrzymali Elle, a ją odesłali?

Książka "Moja siostra" jest bardzo wciągająca od samego początku. Pełno w niej intryg, tajemnic.

Mocny i bardzo dobry thriller psychologiczny.

Czytając nie oderwiesz się od tej książki dopóki nie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytania.

Polecam bardzo❗❗❗


Autor: Michelle Adams

Tytuł: Moja siostra

Oryginalny tytuł: My sister

Wydawnictwo : Czarna Owca

Ilość stron: 384

Rok wydania: 2018

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...