Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 2 maja 2019

"Ukochany z piekła rodem" Alek Rogoziński

Popularna autorka romansów podczas wakacji w Zakopanem poznaje przystojnego fotografa. Szybko zostają parą. Pisarka, przeżywa u boku sporo młodszego kochanka upojne chwile. Jest pewna,że spotkała mężczyznę swojego życia. Nie wie, że jej ukochany nie ma czystych intencji i ... szybko spotka go za to kara!

"Ukochany z piekła rodem" to początek serii kryminałów, których bohaterami są: Joanna, znana romansopisarka i jej menedżerka Betty.

Pierwszy raz sięgnęłam po twórczość Pana Alka Rogozińskiego i nie żałuję. Ta książka to świetny kryminał z dużą porcją humoru. Doskonale mi się ją czytało. Dużo dowcipnych dialogów i ciętych ripost.

"Mamusia pewnie nosiła kobiałki z serem i jajkami do szkoły, żeby pana przepchnęli z klasy do klasy, ale powinna raczej robić z tego jajecznicę, żeby miał pan więcej siły do pracy przy opróżnianiu pojemników ze śmieciami"

Przy tej książce jest gwarantowany dobrze spędzony czas.
"Ukochany z piekła rodem" to książka, przy której zrelaksowałam się i dużo śmiałam się. Rozbawiła mnie do łez.
Nie mogę doczekać się dalszych przygód Joanny Szmidt, dlatego napewno sięgnę po książkę pod tytułem "Morderstwo na Korfu".

Jeśli chcecie pośmiać się w trakcie czytania jest to książka dla Was.
Polecam bardzo!

Autor: Alek Rogoziński

Tytuł: Ukochany z piekła rodem

Ilość stron: 272

Rok wydania: 2015

Wydawnictwo: Melanż

Oprawa: miękka

Seria: Joanna Szmidt. Tom 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...