Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 5 maja 2019

"Uwolnij mnie" Daria Skiba

Jak bardzo miłość może zaślepić?
Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka.
Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia?
Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu.
Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu?
Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie.
Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…


"Uwolnij mnie" to książka o tragicznych i ciężkich przeżyciach młodej dziewczyny.
Autorka poruszyła w tej książce temat przemocy domowej. Mamy tutaj przemoc fizyczną i psychiczną.
Diana doskonale ukrywała to ,co działo się w jej domu. Dla otoczenia była szczęśliwą dziewczyną,a tak naprawdę była nieszczęśliwa i skrzywdzona.
Diana od początku denerwowała mnie. Ja rozumiem, że była młoda i emocjonalnie szantażowana.
Nie rozumiem tego... Miała rodzinę, przyjaciół, studia i pracę. Dawno powinna odejść od tego tyrana. Gdy już odeszła on nachodził ją i groził jej. Nigdzie tego nie zgłosiła.
Nie! Stanowczo nie! Aż mnie trzęsie jak o niej pomyślę!


Autor: Daria Skiba

Tytuł: Uwolnij mnie

Ilość stron: 340

Rok wydania: 2018

Wydawnictwo: Vectra

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...