Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 23 lutego 2020

"Listy zza grobu" Remigiusz Mróz

Autor: Remigiusz Mróz

Tytuł: Listy zza grobu

Cykl: Seweryn Zaorski. Tom 1

Gatunek: kryminał, sensacja, thriller

Wydawnictwo: Filia

Rok wydania: 2019

Ilość stron: 464

Oprawa: miękka

"Największe tajemnice drzemią w małych miasteczkach"

Przez dwadzieścia lat od tragicznej śmierci ojca Kaja Burzyńska wciąż otrzymuje od niego wiadomości. Zadbał o to, przygotowując je zawczasu i zlecając coroczną wysyłkę tego samego, pozornie przypadkowego dnia. Po czasie Kaja traktuje to już jedynie jako zwyczajną tradycję – aż do momentu, gdy w listach zaczyna dostrzegać drugie dno…

Jednocześnie do Żeromic po dwudziestu dwóch latach wraca patomorfolog Seweryn Zaorski. Samotny ojciec dwójki dzieci kupuje zrujnowany dom rodzinny Kai i rozpoczyna remont.
W zniszczonym garażu odnajduje zamurowaną skrytkę z materiałami, które rzucają nowe światło na sprawę sprzed dwóch dekad…

Seweryn Zaorski razem z Kają Burzyńską próbują rozwiązać zagadkę listów.


Powieść "Listy zza grobu" bardzo podobała mi się. Uwielbiam takie kryminały pełne mrocznych tajemnic.
Jak tylko zobaczyłam nową serię Remigiusza Mroza wiedziałam, że muszę mieć tą serię na swojej półeczce.
"Listy zza grobu" rozpoczynają nową serię o Sewerynie Zaorskim.
W tej powieści nie ma nudy. Mamy tutaj pogoń za kolejnymi wskazówkami i zagadkami, wiadomości zza światów...

Nie mogłam oderwać się od tej książki i chciałam natychmiast poznać rozwiązanie tych zagadek.
Cały czas coś działo się. Autor jak zawsze sprawił, że czytałam powieść z wielkim zainteresowaniem.
Napewno przeczytam kolejną część pod tytułem "Głosy z zaświatów".

Postacie policjantki Kai Burzyńskiej i patomorfologa Seweryna Zaorskiego są idealne. Uwielbiam ten duet ❤

Jeśli jesteście ciekawi jakie jest drugie dno w wiadomościach, listach wysyłanych do Kai koniecznie sięgnijcie po tą książkę.

Powieść genialna!

Polecam!

1 komentarz:

  1. Może kiedyś polubię kryminały, wtedy sięgnę po powieści Mroza.

    OdpowiedzUsuń

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...