Brunetka Books Recenzuje

środa, 5 lutego 2020

Zapowiedź patronatu medialnego


Przypominam Wam o zapowiedzi patronatu medialnego mojego bloga.
Jest nim książka autorstwa Moniki Sawickiej "Wszystkie nasze tajemnice", która ukaże się 9 marca 2020 roku w Wydawnictwie E-bookowo.pl


Autorka tak pisze o tej powieści:

"Napisałam tę powieść ponieważ się wkurzyłam. Od średniowiecza dzieli nas tyle wieków, a ja mam wrażenie jakby się nic nie zmieniło.
Kobieta jest spychana na margines - jej prawa, jej seksualność, jej możliwość decydowania, jak i z kim ma żyć. Polska staje się coraz bardziej homo i ksenofobicznym krajem, w którym mniejszości są dyskryminowane i zastraszane, ludzie podzieleni jak dawno nie byli. To jest złe.

W tej powieści pokazałam dużo zła, sami stajemy się złem chodzącym. Ale ta powieść ma w sobie także wiele Dobra. Bo •piękno jest płaszczem dobra• i jak pisał Platon •na początku jest dobro•"

Coś ode mnie na temat powieści znajdziecie na jednym z jej skrzydełek.Bliżej premiery pojawi się tutaj pełna opinia na temat tej książki.
Napiszcie jak Wam się podoba to, co można już zobaczyć?

Poniżej możecie zobaczyć jej okładkę:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...