Brunetka Books Recenzuje

sobota, 24 października 2020

"Dziad. On silny, my silniejsi" Joanna Górska, Robert Szulc

Autorzy: Joanna Górska,  Robert Szulc 

Tytuł: Dziad. On silny,  my silniejsi. O          naszej walce z rakiem

Wydawnictwo: Burda Książki 

Premiera: 30 września 2020

Ilość stron: 288

Oprawa:  miękka 





W tej książce Joanna Górska i Robert Szulc dzielą się swoją historią o walce z rakiem. 
Pani Joanna to prawdziwa bohaterka i wojowniczka ❤ Podziwiam i życzę wszystkiego dobrego 💚
W tej książce oboje dzielą się z nami swoimi przeżyciami od poznania diagnozy do zakończenia leczenia. Historia napisana z dwóch różnych perspektyw. Gdy Pani Joanna zachorowała na raka piersi to Pan Robert opiekował się nią od początku choroby. Pomógł jej przejść przez prawdziwe "piekło" leczenia onkologicznego. Jeśli sięgnięcie po tę książkę to dowiecie się co czuje i myśli chory człowiek na raka. Znajdziecie tutaj cenne porady , co robić, gdy ktoś podejrzewa nowotwór. 
Pan Robert jest wzorem do naśladowania dla innych mężczyzn 👏👏👏
Ta książka napewno pomoże komuś kto dopiero zachorował i da nadzieję, że jeszcze może być pięknie i z takiego bagna można wyjść. 
Bardzo dziękuję autorom, że podzielili się z nami czytelnikami swoją historią ❤ 
Temat raka to temat tabu szczególnie w małych miejscowościach. Ja sama , gdy zachorowałam w 2019 roku szukałam informacji wszędzie i gdy trafiłam na Instagramie na Panią Joannę to Pani posty dały mi nadzieję,  że będzie dobrze 💚
Ta książka przypomniała mi moją historię, bo jest podobna. To nie są miłe wspomnienia. Wzruszyłam się i popłakałam się. 
Myślę, że takich książek powinno być więcej.  Pomagają oswoić się z tym "dziadostwem".

Książkę możecie kupić :
http://www.empik.com/dziad-on-silny-my-silniejsi-o-naszej-walce-z-rakiem-gorska-joanna-szulc-robert,p1246086825,ksiazka-p?utm_source=app&utm_medium=share&utm_content=produkt
Polecam bardzo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...