Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 12 października 2020

"Miłość na sprzedaż" Sandra Robins

Autor: Sandra Robins

Tytuł: Miłość na sprzedaż 

Gatunek: romans

Wydawnictwo: Novae Res

Rok wydania: 2020

Ilość stron: 292

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Sarah to 21-letnia studentka farmacji. Rodziców straciła gdy była dzieckiem. Zginęli w wypadku samochodowym.  Miała tylko babcię, która wychowywała ją sama. 
Aby zdobyć pieniądze na opłacenie domu opieki dla schorowanej babci jest w stanie zrobić wszystko. Sarah zalega z płatnościami. Dziewczyna zatrudnia się w agencji towarzyskiej,  aby zdobyć szybko pieniądze. 
Jej pierwszym klientem jest Alex. Po kilku spotkaniach Alex prosi ją o przysługę.  Chłopak chce by Sarah pojechała z nim na weekend do jego rodziców i udawała przed jego rodziną, że są parą. 
Tam poznaje Borysa, który obserwował ją kilka dni wcześniej w klubie nocnym. Okazuje się,  że Borys jest bratem Alexa. 

"Spojrzał na mnie, a ja zapragnęłam zatracić się w miodowej barwie jego oczu. Mój umysł zamieniał się w papkę. Jego zapach oplótł mnie i odebrał możliwość rozsądnego myślenia" 

Dziewczyna spędza z nim noc i przeżywa swój pierwszy raz. Po czym ucieka pociągiem. 
Okazuje się, że Borys jest szefem agencji towarzyskiej,  w której zatrudniła się Sarah. Borys po wspólnej nocy nie może o niej zapomnieć. Postanawia wynająć ją na wyłączność. 
Sarah spędza z Borysem dużo czasu, ale on trzyma ją na dystans i dziewczyna czuje, że on coś ukrywa.

"Wszystko we mnie drżało z przerażenia. On mnie zniszczy. Widziałam to w jego oczach. Mimo to byłam gotowa zaryzykować" 



Jeśli chcecie dowiedzieć się jak dalej potoczą się losy Sarah oraz czy w agencji towarzyskiej można znaleźć miłość to koniecznie przeczytajcie. 

Bardzo podobała mi się ta książka. To nie jest książka tylko o seksie. Oczywiście są sceny erotyczne,  ale autorka napisała je ze smakiem. 
Znajdziecie tutaj prawdziwy rollercoaster emocji. Przyjaźń, poświęcenie się, ból, smutek, szczęście,  pożądanie i miłość. 
Autorka napisała świetną książkę,  którą czyta się bardzo szybko. Cały czas czymś zaskakiwała, co sprawiało,  że nie mogłam oderwać się od tej książki.  Jestem zachwycona debiutem autorki i czekam na więcej. 

Książkę przeczytałam dzięki udziałowi w Book Tour zorganizowanym przez Papierowy Bluszcz.

Polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Przerwana lekcja angielskiego" Tomasz Kieres

Autor: Tomasz Kieres Tytuł: Przerwana lekcja angielskiego  Kategoria: Romans  / literatura obyczajowa  Wydawnictwo: FLOW Premiera: 27.03.202...