Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 14 lutego 2021

"Złudne nadzieje" Adriana Rak

Autor: Adriana Rak 

Tytuł: Złudne nadzieje 

Gatunek: literatura piękna 

Wydawnictwo: WasPos 

Ilość stron: 312

Premiera: 9.02.2021

Oprawa: miękka 




"W pewnej chwili osunęłam się na podłogę. Upadając, zdążyłam jedynie cicho zapiszczeć i pomyśleć o tym, że przecież, kurwa , BYŁAM W CIĄŻY. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Nie mogłam dłużej być jego ofiarą. Nie mogłam powalać na poniżanie, a on nie mógł mnie bić, jeśli miałam donosić to dziecko!"




Natalia jest młodą kobietą, która od wielu lat żyje w chorym i toksycznym związku z Adamem. Mężczyzna jest bezwzględnym gangsterem, psychopatą i sadystą, który znęca się nad nią fizycznie i psychicznie.
Dziewczyna jest bita i gwałcona. W dodatku za miesiąc mają zostać małżeństwem. 
Kiedy Natalia dowiaduje się,  że jest w ciąży postanawia to  ukryć przed Adamem. 
Dziewczyna była zmuszana do pracy jako striptizerka w klubie Adama. Prowadził szemrane interesy, w których ona musiała brać udział. 
Natalia zrozumiała, że nadszedł czas, aby uwolniła się od Adama. Nie wiedziała jak to zrobić,  bo on był nieprzewidywalny.
Gdy go poznała parę lat temu miała złamane serce i myślała,  że trafiła na wyjątkowego faceta. Po kilku miesiącach okazało się,  kim on jest, ale trwała przy nim chociaż każdego dnia wyrządzał jej wiele krzywd.
Niespodziewanie  w jej życiu pojawia się Daniel,  jej dawna wielka miłość. Mężczyzna nie potrafi zapomnieć o Natalii. Wyciąga do niej pomocną dłoń i pomaga jej uciec od Adama. 
Daniel zostawił ją kilka lat temu i nie podał powodu. Teraz miał poczucie winy,  że to przez niego znalazła się w takiej sytuacji.
Oboje zaczynają żyć z daleka od Adama. Natalia dochodzi do siebie po traumatycznych chwilach. Jednak cały czas boi się,  że Adam odnajdzie ją.

"Wciąż,  pomimo wydostania się z rąk Adama, nie mogłam uwierzyć,  że uciekłam,  że w ogóle udało mi się tego dokonać"


Czy Natalia wybaczy Danielowi, że w przeszłości zostawił ją?
Czy odzyska spokój i przestanie się bać?



Autorka w powieści pt. "Złudne nadzieje" poruszyła bardzo trudny temat. Otóż życie młodej kobiety z bezwzględnym gangsterem, psychopatą i sadystą to prawdziwe piekło. Natalia była bita i gwałcona przez kilka lat. Była ofiarą przemocy domowej. To wszystko jest bardzo przerażające.  Adam zastraszył ją do tego stopnia, że bała się komuś o tym powiedzieć. Cierpiała w samotności.  Jako ofiara grała rolę posłusznej i oddanej partnerki, która godzi się na wszystko,  co zgotuje jej pan i władca. Zaślepiona początkowym uczuciem do Adama była podatna na manipulację. Poza tym bała się kary za nieposłuszeństwo dlatego tańczyła w jego klubie. 
Na szczęście jej rodzina zorientowała się jak jej życie wygląda  i zareagowali.

Książkę pochłonęłam w weekend. Czyta się ją bardzo szybko, bo niesamowicie wciągająca jest ta historia. Nie mogłam od niej oderwać się.  Cały czas trzymałam kciuki za Natalię. 
Autorka stworzyła genialną powieść. 
Akcja powieści toczy szybko. Jest też namiętność i pożądanie,  które wciąż czują do siebie byli kochankowie. 
Co z tego uczucia wyniknie, przekonacie się sami...
Zakończenie powieści jest mocne i sprawiło , że będę czekała z niecierpliwością na drugi tom. Jestem bardzo ciekawa dalszych losów Natalii i Daniela. 
Warto przeczytać, bo to kolejna świetna powieść Adriany Rak. 
Polecam!

Za egzemplarz powieści dziękuję Wydawnictwu WasPos oraz autorce Adrianie Rak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...