Brunetka Books Recenzuje

sobota, 15 maja 2021

"Król Midas" Magdalena Szweda

Autorka: Magdalena Szweda

Tytuł: Król Midas

Gatunek: romans

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Ilość stron: 352

Premiera: 5 kwietnia 2021

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



"Od razu rozpoznałem jej wyraziste, niebieskie oczy prześladujące mnie od kilku dni. Nie liczyłem na to, że kiedykolwiek ją jeszcze spotkam. Los jednak chciał inaczej i ponownie skrzyżował nasze drogi. Gdybym był dobrym człowiekiem, kazałbym jej uciekać jak najdalej, ale byłem przesiąknięty złem do szpiku kości.  Dlatego w mojej głowie pojawił się szalony plan"



Leonardo Binenti ma wszystko, czego można pragnąć. Władzę, pieniądze i szacunek. Nie mając nic stworzył imperium. Uchodzi za Króla Midasa, który rządzi całym miastem. Biznes kręci się jednak on trafia do więzienia. 
Emily Carter przez całe życie miała pod górkę. Teraz tkwi w toksycznym związku, a jej brutalny chłopak zamienia jej każdy dzień w piekło.
Gdy dziewczyna dowiaduje się, że jest w ciąży pragnie zmienić coś w swoim życiu.  Chce uciec, ale do tego potrzebne są jej pieniądze. Jedyną osobą, która może jej pomóc jest jej brat Matt, który siedzi w więzieniu. 
Drogi Emily i Leonardo przecinają się w więzieniu w sali widzeń, gdy ona odwiedza brata. Dziewczyna wpadła mu w oko.
Prawnik załatwia, że Leonardo opuszcza mury więzienia i wtedy dochodzi do drugiego spotkania Leonarda i Emily. To spotkanie zmieni wszystko...
Czy Emily uwolni się od Jacka?
Czy Leonardo  pomoże jej w tym, a może ma inne plany wobec Emily?


"Moje oczy napotkały wzrok mężczyzny, który siedział w drugim kącie sali. Tak jak za pierwszym razem, intensywnie mi się przyglądał.  Jego ciemne, zielone oczy przeszywały mnie na wylot. Czułam się, jakby znał wszystkie moje myśli i pragnienia. Zaczęłam się dusić pod wpływem tego spojrzenia"

Uwielbiam czytać takie książki. 
Genialny debiut, od którego nie mogłam oderwać się, ani na chwilę. Dla tej książki zarwałam nockę. Jestem zachwycona. 
Bardzo podobała mi się ta historia mafijna. Leonardo to bezwzględny zabójca i charyzmatyczna postać. Czarny charakter, który dzięki Emily pokazał, że potrafi być dobry. Natomiast Emily to zadziorna i bardzo odważna dziewczyna z pazurem.
Autorka napisała świetną historię, która wciąga na maksa! Mafia, morderstwa, niebezpieczeństwo, porachunki, porwania, adrenalina, zemsta, miłość, namiętność i seks. Oj bardzo dużo emocji, które Was zahipnotyzują. 
Ważny morał z tej książki jest taki, że zawsze trzeba mieć nadzieję, a prawdziwa miłość przezwycięży wszystko. 
Jestem na maksa oczarowana tą historią.
Autorka sprawiła, że spędziłam  bardzo ciekawie czas z tą książką. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Niezwykłe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...