Brunetka Books Recenzuje

sobota, 8 maja 2021

"Nie uciekniesz" Nana Bekher

Autor: Nana Bekher

Tytuł: Nie uciekniesz 

Gatunek: erotyk / romans

Wydawnictwo: Kobiece, Niegrzeczne Książki 

Premiera: 28 kwietnia 2021

Ilość stron: 304

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 





"Boże, boję się tych wspomnień i nie chcę, by wracały. Wiem, że to, co się stało, jest moją winą, i do końca życia będę się z tym zmagać. Czasem myślę, że los jest okrutny. Dał mi szansę, na którą nie zasłużyłam. Uciekłam, wyrwałam się z tego piekła, ale nie da się tego wyrzucić z pamięci. Wciąż nie wiem, jak z tym żyć..."




Czeka Was przerażająca historia o 22-letniej Laurze Carrillo, która po śmierci swojej mamy przeszła prawdziwe piekło. Jej przyrodni brat Rafael wraz z innymi mężczyznami gwałcili ją i bili. Gdy podsłuchała, że chcą ją sprzedać Włochowi, resztkiem sił uciekła z Meksyku.
Pewnego dnia spontanicznie uratowała małą Elise przed rozpędzonym samochodem. Gdy obudziła się w szpitalu babcia dziewczynki oferuje jej pomoc i proponuje aby zatrzymała się w ich domu.
Początkowo jej syn Daniel biznesmen, który wraca z delegacji nie jest tym zachwycony. Jednak wkrótce mężczyzna, który sam wychowuje córeczkę ma ochotę poznać ją bliżej. Zaczyna coś czuć do Laury, ale podejrzewa, że Laura skrywa jakąś tajemnicę.
Ona boi się, że prześladowcy ją odnajdą.
Czy Daniel sprawi, że skrzywdzona dziewczyna otworzy się przed nim? Co zrobi gdy dowie się, co spotkało dziewczynę? 
Czy Laura będzie bezpieczna? Czy odzyska spokój i stabilizację?


Uwielbiam książki tej autorki, a ta skradła moje serce.
Czeka Was prawdziwy rollercoaster emocji. Momentami byłam przerażona i poleciały mi łzy.
Autorka stworzyła genialną historię i wykreowała świetnie bohaterów tej powieści. Szczególnie polubiłam Laurę, która wiele wycierpiała , ale moje serce skradł Daniel, który swoim postępowaniem wobec Laury sprawił, że każda kobieta pokocha go.
Cały czas trzymałam za nich kciuki, żeby Laura zaufała jemu, a on żeby zdobył jej serce.
Autorka od samego początku trzymała mnie w napięciu i nie mogłam oderwać się od tej książki. 
Sceny erotyczne wywoływały rumieńce ma mojej twarzy, a akcja jak w filmie sensacyjnym sprawiła, że przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie.
Brawa dla autorki za napisanie książki o takim ciężkim temacie jakim jest gwałt i handel kobietami, a między tym wszystkim jest piękna historia o prawdziwej miłości. 
Po prostu genialna książka.  Dawno nie czytałam takiego dobrego romansu. Jestem zachwycona.  Gwarantuję Wam, że nie odłożycie tej książki dopóki nie poznacie zakończenia.  Zakochacie się w tej historii. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz powieści dziękuję Wydawnictwu Kobiece, Niegrzeczne Książki i autorce Nana Bekher.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...