Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 10 maja 2021

"Zakazana namiętność" AT Michalak

Autorka: AT Michalak 

Tytuł: Zakazana namiętność 

Seria: Zakazane uczucia 

Gatunek: erotyk

Wydawnictwo: WasPos 

Premiera: 30.04.2021

Ilość stron: 264

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 





"Utkwił we mnie spojrzenie i przyparł mnie do umywalki. Dreszcz podniecenia przebiegł wzdłuż mojego kręgosłupa.  Moje sutki stwardniały. Moje zdradzieckie ciało postanowiło ze mnie zakpić. Bezczelnie się uśmiechnął, jakby czytał ze mnie jak z  otwartej  książki"






Tyson McKanzie obserwuje z okna swoją fascynującą sąsiadkę Valentinę Collins. Łatka bad boya sprawiała, że dziewczyny same wskakiwały mu do łóżka. Jego brat bliźniak Tyler to całkowite jego przeciwieństwo. Niewinny, dobry, spokojny i ciepły.
Połączy ich wzajemna fascynacja. 
Czy można kochać dwóch mężczyzn równocześnie?
Czy Valentina dokona wyboru?
Którego z braci wybierze?
Czy będą z tego kłopoty?


"Zakazana namiętność" to powieść o trudnych wyborach życiowych.
Valentina wychowywana w rodzinnym i ciepłym domu. Tyson i Tyler wychowywani tylko przez ojca, który nie jest dobrym wzorem do naśladowania.  Dla otoczenia jest wzorowym obywatelem natomiast za zamkniętymi drzwiami znęca się nad swoimi synami. Ich matka zniknęła w nieokreślonych okolicznościach. 
Bracia trzymają się razem, ale ich więź zostaje wystawiona na ciężką próbę, gdy na ich drodze staje kusząca Valentina. 
Autorka zaskoczyła mnie tą książką.  Motyw trójkąta zaciekawił mnie i byłam bardzo ciekawa, co z tego wyjdzie. Szczególnie, że to bracia. 
Historia opowiedziana z trzech perspektyw dzięki czemu możemy poznać każdego z bohaterów.
Pochłonęłam ją w jeden wieczór.
Było gorąco i intrygująco!

Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu WasPos  i autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...