Brunetka Books Recenzuje

środa, 23 czerwca 2021

"Sekret mojego męża" Liane Moriarty

Autorka: Liane Moriarty

Tytuł: Sekret mojego męża 

Tytuł oryginału: The Husband's Secret

Gatunek: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 10.02.2021

Ilość stron: 496

Oprawa: miękka 




Historia łącząca losy trzech bohaterek.
Cecilia Fitzpatrick i jej mąż John-Paul od piętnastu lat prowadzą  spokojne i szczęśliwe życie wychowując trzy córki.
Pewnego dnia Cecylia przypadkiem znajduje na strychu list od swojego męża z adnotacją "Otworzyć wyłącznie w przypadku mojej śmierci".
Gryząc się z własnym sumieniem, a lojalnością wobec męża  otwiera list i czyta go. Przerażająca tajemnica z przeszłości męża wstrząśnie życiem Cecilii.
Drugą bohaterką powieści jest Tess, która prowadzi firmę ze swoim mężem Willem i kuzynką Felicity. Jej życie wywraca się do góry nogami, gdy dowiaduje się o tym, co łączy Willa i Felicity.
Trzecia kobieta to Rachel Crowley, sekretarka szkoły, która od 28 lat nie może pogodzić się ze śmiercią swojej córki, która została zamordowana, a policja nie znalazła zabójcy. 
Wszystkie te historie sprzed lat  łączą ze sobą losy tych trzech kobiet. Kilkoro bohaterów tej powieści skrywa tajemnice, które wychodzą na jaw.
Jeśli chcecie dowiedzieć się jakie konsekwencje pociągnęły za sobą ich sekrety to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 
Autorka trzymała mnie w napięciu do ostatniej strony. Od przeczytania listu przez Cecylię nie mogłam oderwać się od tej książki aż dowiedziałam się, co nawywijał John-Paul w przeszłości. Ten sekret mocno szokuje.
Autorka każdą historię opowiedziała tak interesująco, że powstałby z tej książki niezły thriller na ekranach kina.
Pochłonęłam ją w błyskawicznym tempie,  a jest gruba.
Znajdziecie tutaj wiele emocji, winę, zdradę, żałobę, moralność, zasady, depresję. To prawdziwy rollercoaster emocjonalny. Przekonacie się, że przeszłość nigdy nie umiera i karma wraca.
Książka bardzo podobała mi się i jestem zachwycona tym jak autorka na stronach powieści poradziła sobie z wieloma problemami, które mogą spotkać każdego z nas w życiu codziennym. 
Zakończenie wbija w fotel i zmusza do refleksji, bo ta powieść pokazuje, że życie jest nieprzewidywalne i wszystko może zdarzyć się. 
Polecam!

Książkę przeczytałam dzięki udziałowi w Book Tour zorganizowanym przez Dominikę z Instagrama z @chce.czytac.wiecej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...