Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 13 czerwca 2021

"W cieniu Śnieżki" Weronika Cichoń

Autorka: Weronika Cichoń 

Tytuł: W cieniu Śnieżki. Tom 1

Gatunek: romans

Wydawnictwo: WasPos

Premiera: 31.05.2021

Ilość stron: 318

Oprawa: miękka 




"Przyglądam się uważnie nowemu tatuażowi. Śnieżynka wielkości pięści różni się od reszty. Jest nowa i ładniejsza.  Zaciskam zęby,  bo serce bije jak szalone. Zrobiłem to dla niej, żeby już na zawsze o niej pamiętać. Prawdopodobnie nigdy się nie dowie, ile dla mnie znaczyła. Kochałem ją całym sobą. Oddałbym za nią wszystko. Rzuciłbym się w ogień. I co dostałem w zamian? Złamane serce, kurwa"




"W cieniu Śnieżki" to kontynuacja książki "Śnieżka". W tej części poznajemy wszystko z perspektywy Aleksa.
Aleks ma 30 lat, świetną pracę, nową dziewczynę  i ułożył sobie życie od nowa. 
Jednak burzliwa przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. 
Jego przyjaciele Błażej i Ada informują go, że świadkową na ich ślubie będzie Wiktoria. Aleks jest wzburzony tą informacją, bo wspomnienia o przeszłości mają destrukcyjną moc. 
Po 6 latach spotyka Wiktorię, która jest całkiem inną osobą. 
Oboje naznaczeni mroczną przeszłością muszą poradzić sobie ze swoimi uczuciami, z tajemnicami i kłamstwami z przeszłości.  
Dlaczego Wiktoria 6 lat temu zostawiła i zraniła Aleksa? 
Czy odbudują swoją relację i dadzą sobie drugą szansę?

Autorka napisała świetną historię. W tym tomie dowiecie się jakie sekrety ukrywają bohaterowie tej książki. 
Autorka poruszyła też trudny temat, jakim jest nałóg i uzależnienie od narkotyków. 
Książkę czyta się szybko. Znajdziecie w niej mnóstwo emocji i przekonacie się, że  prawdziwa miłość pokona wszystko.  
Ja od tej książki nie mogłam oderwać się, bo historia Aleksa i Wiktorii wciąga na maksa. Często też podnosi ciśnienie. Kibicowałam im od początku i do końca nie miałam pewności jak to będzie między nimi. 
Warto przeczytać tę książkę i przekonać się jak zakończy się ich historia.
Jestem pełna podziwu fabuły całej książki.
Gratuluję autorce świetnej powieści i czekam na następne książki. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Waspos  oraz autorce.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...