Brunetka Books Recenzuje

sobota, 5 czerwca 2021

"Będziesz tego żałować" Alicja Sinicka

Autorka: Alicja Sinicka

Tytuł: Będziesz tego żalować

Seria: Uwikłane. Tom 1

Gatunek: thriller psychologiczny

Wydawnictwo: Kobiece

Premiera: 19.05.2021

Ilość stron: 360

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 




"NAJGORSZE RZECZY W ŻYCIU WKRADAJĄ SIĘ DO NIEGO PODSTĘPNIE"


Iga i jej przyjaciółka Ania pracują w jednym biurze konsultingowym.
Po rozstaniu z chłopakiem zaczyna się jej koszmar. Zachowanie Marcela zaczyna ją przerażać do tego stopnia, że czuje się prześladowana i obserwowana. Po brutalnym ataku na swoją przyjaciółkę nie czuje się bezpiecznie. Planuje przeprowadzkę i wtedy trafia na ekskluzywne Osiedle Marzeń, które kusi ją obietnicą bezpieczeństwa,  nowoczesnym systemem ochrony i zamkniętą społecznością.  Musi tylko zgodzić się na kilka zasad,  które z biegiem czasu stają się bardziej rygorystyczne.
Czy Iga da radę zaakceptować bardziej specyficzne zasady, aby ukryć się przed całym światem?
Czy dowie się kto jest jej prześladowcą?

" Będziesz tego żałować" to historia o niebezpiecznych relacjach z mężczyznami,  o miejscu, które miało być azylem a okazuje się pułapką.
Bardzo podobała mi się ta książka. Nie mogłam od niej oderwać się.  Rewelacyjna powieść która wciąga od samego początku do ostatniej strony. Czułam wiele emocji, a strach towarzyszył mi ciągle,  bo do samego rozwiązania kto jest napastnikiem nie zgadłam. Byłam zaskoczona i zszokowana , gdy w końcu dowiedziałam się kto jest prześladowcą. 
Książkę czyta się bardzo szybko,  bo jest mocno wciągająca. 
Autorka jest genialna w budowaniu napięcia.
Gwarantuję,  że czytając tę powieść będziecie czuli przechodzące dreszcze po Waszych plecach. 
Jestem zachwycona i czekam na kolejne książki  autorki. 
Książkę przeczytałam dzięki udziałowi w Book Tour zorganizowanym przez Dominikę z Instagrama @chce.czytac.wiecej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...