Brunetka Books Recenzuje

środa, 8 grudnia 2021

"Śnieg otulił cię bielą" Katarzyna Misiołek

Autorka: Katarzyna Misiołek 

Tytuł: Śnieg otulił cię bielą 

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa 

Premiera: 13.10.2021

Ilość stron: 376

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Martyna szuka prawdy o tym, co wiele lat temu przytrafiło się jej zmarłej siostrze. Rodzice mieli przed nią tajemnicę. Okłamali ją, że Ewelina miała tętniaka.  Po śmierci matki znalazła w jej rzeczach wycinki z gazet, z których dowiedziała się,  że jej siostra została zamordowana. Martyna wyrusza w zaśnieżone Bieszczady, aby rozwikłać rodzinną tajemnicę i odnaleźć sprawcę.  
Czy znajdzie mordercę i dowie się, co wtedy wydarzyło się? I komu zależy na tym,  żeby prawda nie wyszła na jaw?

Okładka i tytuł powieści "Śnieg otulił cię bielą" może Was zmylić,  że  to książka w klimacie świątecznym. Natomiast jest to całkiem inny gatunek. Nie wiem dlaczego jest wpisana wszędzie jako  literatura obyczajowa?  Ta powieść  to zdecydowanie thriller i to fenomenalny. Gdy tylko przeczytałam na okładce,  że jest to powieść o tajemnicach rodzinnych i zbrodni czułam, że to będzie sztos.
Autorka stworzyła taką intrygującą historię,  że nie mogłam od niej oderwać się. 
Czułam się jakbym wraz z Martyną prowadziła śledztwo i na kartkach książki przeniosłam się do przeszłości,  aby poznać bliżej jej siostrę Ewelinę.
Autorka wodziła mnie za nos, bo niby już miałam na widelcu podejrzanego,  a niestety myliłam się.  I to lubię w książkach. Autorka zapewniła mi wiele emocji i adrenalinę.
Nie zabraknie też romansu.
Ta historia pokazuje jak mało wiemy o najbliższych nam osobach.
Poruszająca i zmuszającą do refleksji nad życiem. 
Przepadłam na wiele godzin. 
Idealna książka  dla fanów thrillerów. 
Jestem zachwycona tą książką i gratuluję autorce tak dobrej powieści. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Filia  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...