Brunetka Books Recenzuje

sobota, 24 września 2022

"Dom na przełęczy" Joanna Tekieli

Autorka: Joanna Tekieli

Tytuł: Dom na przełęczy 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 24.08.2022

Ilość stron: 344

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Jeśli jesteście fanami obyczajówek to mam dla Was niesamowitą historię. 
"Dom na przełęczy" to kontynuacja książki pt. "Marzenia na rozdrożu" @joannatekieli 
Helena i Antoni wzięli ślub podczas wojny, ale zostali rozdzieleni.  Po zakończeniu wojny doczekali się wspólnego życia, które próbują ułożyć sobie od nowa.  Wyjeżdżają do rodzinnej wioski Antoniego.  Trafiają do urokliwej wioski Rzekowo. Helena jest przerażona spartańskimi warunkami i ubóstwem w nędznym gospodarstwie po babci Antoniego.  Na dodatek najbliżsi Antoniego okazują niechęć Helenie  i Antoniemu. Kobieta u boku męża próbuje znaleźć szczęście i na nowo go poznać.  On ma nadzieję,  że Helena go nie zostawi. 
Czy Helena i Antoni będą szczęśliwi?
Przekonajcie się sami. 
To bardzo poruszająca historia,  która dostarczyła mi mnóstwo emocji.  Autorka wymyśliła wciągającą fabułę i ciekawych bohaterów.  Razem z nimi przeżywałam to wszystko, co działo się w ich życiu.  To piękna historia o miłości, która pokona wszystko. Autorka ma bardzo przyjemny styl i tę książkę wchłonęłam w błyskawicznym tempie.  Ta historia zmusza do refleksji i przemyśleń,  a także daje nadzieję na lepsze jutro.  Nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę.  Uwielbiam czytać takie historie pełne emocji.  Bardzo wzruszyłam się i miałam łzy w oczach. Szykujcie chusteczki.  Gwarantuję Wam,  że dla tej książki zarwiecie nockę. 
Jestem zachwycona i polecam Wam przeczytać obie książki. 
Rewelacja! Fani obyczajówek będą oczarowani tak jak ja. 

Dziękuję Wydawnictwu Filia za współpracę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...