Brunetka Books Recenzuje

piątek, 30 września 2022

"Nie możesz mnie pocałować" Carian Cole

Autorka: Carian Cole

Tytuł: Nie możesz mnie pocałować 

Tytuł oryginału: Don't Kiss the Bride

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 7.09.2022

Ilość stron: 528

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Życie licealistki Skyler Timmons nie było usłane różami. Wszystko zmienia się,  gdy podczas ulewy poznaje przystojnego trzydziestoczteroletniego budowlańca,  który pomaga jej i odwozi do domu. Pomimo znacznej różnicy wieku zaprzyjaźniają się i Jude wiele razy ratuje ją z opresji. 
Kiedy Jude dowiaduje się o problemach zdrowotnych i życiowych dziewczyny postanawia jej pomóc. Proponuje jej małżeństwo. Ustalają zasadę, że nie będzie całowania panny młodej. 
Czy Skyler zgodzi się na propozycję mężczyzny? Czy aranżowane małżeństwo to dobry sposób na wyjście  z kłopotów? Czy taka różnica wieku nie będzie dla nich przeszkodą? Co wyniknie z ich relacji? 
Przekonajcie się sami?
Uwielbiam czytać takie romanse . To książka, która bardzo przypadła mi do gustu i nie mogłam od niej oderwać się.  To idealna  historia na długie jesienne wieczory.  Autorka wymyśliła intrygującą i wciągającą fabułę przepełnioną emocjami oraz poruszyła trudne tematy.  Mamy tutaj licealistkę, która boryka się z problemami odżywiania i emocjonalnymi. Poznajemy bohaterów, których połączy slomplikowana relacja. Śledziłam ich losy z wielkim zainteresowaniem,  bo byłam bardzo ciekawa,  co wyniknie z ich relacji oraz czy pojawią się między nimi uczucia.  Razem z bohaterami przeżywałam to wszystko, co ich spotkało. 
Książka jest bardzo wciągająca i wzruszająca.
 Jeśli lubicie historie z wątkiem aranżowanego małżeństwa oraz z dużą różnicą wieku to ta książka chwyci Was za serce. 
Z przyjemnością sięgnę po kolejne książki tej autorki. 
Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe za współpracę 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...