Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 4 września 2022

"Druciarz" Krzysztof Jóźwik

Autor: Krzysztof Jóźwik 

Tytuł: Druciarz

Gatunek: thriller/sensacja/kryminał 

Seria: Filia Mroczna Strona 

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 3.08.2022

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie czytać thrillery? To mam dla Was coś idealnego!
Na terenie puławskich Zakładów Azotowych znaleziono bestialsko zmasakrowane nagie ciało kobiety. Śledczy chcą dopaść mordercę zanim dokona kolejnej zbrodni. 
Czy policja powstrzyma zwyrodnialca?
Przekonajcie się sami. Obiecuję, że nie pożałujecie. 
"Druciarz"  to niesamowicie mroczny i przerażający thriller. Autor wymyślił genialną fabułę.  Od tej książki nie mogłam oderwać się ani przez chwilę. Świetnie wykreowani bohaterowie.  Uwielbiam czytać takie historie o mordercach i psycholach. Autor postarał się, żeby taka fanka thrillerów jak ja nie nudziła się ani przez chwilę.  Jeśli jesteście zbyt wrażliwi mogą przeszkadzać Wam brutalnego, okrutne i przerażające opisy zbrodni. Mi to wszystko pasowało, bo im więcej takich masakrycznych opisów to moja wyobraźnia pracuje na większych obrotach, a na dodatek wspaniale bawiłam się przy tej książce.  Uwielbiam takie klimaty! Autor zapewnił mi rozrywkę i mnóstwo emocji oraz adrenaliny.  Brawo dla autora za mylenie tropów. Stopniowo dowiadywałam się faktów z przeszłości dotyczących bohaterów.  Czułam się jakbym brała udział w śledztwie.  Coś niesamowitego!
Jestem zachwycona na maksa i poproszę autora o więcej takich historii.  Jestem wierną fanką autora i jego książki biorę w ciemno!
Polecam z całego serca!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia,  Filia Mroczna Strona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...