Brunetka Books Recenzuje

środa, 28 września 2022

"Wojownik. Grzeszni" Ana Rose

Autorka: Ana Rose

Tytuł: Wojownik. Grzeszni

Cykl: Grzeszni #3

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: MUZA SA/ Grzeszne Książki 

Premiera: 13.07.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Mam dla Was genialną propozycję z wątkiem hate-love. Lubicie?

Główni bohaterowie to Ash i Hope. Nie przepadają za sobą. Jednak los sprawia, że spotykają się na imprezie, po której lądują razem w łóżku. Rano okazuje się, że nie pamiętają jak doszło do tego, że spędzili ze sobą namiętną noc. Na dodatek w okolicy grasuje gwałciciel. Hope zaczyna pracować w siłowni Asha. Prowadzi zajęcia z samoobrony. Częste spotkania tych dwojga zbliżają ich do siebie. Tylko czy wojownicza i temperamentna Hope dogada się z takim playboyem? I kto okaże się gwałcicielem?
Przekonajcie się sami. 
Autorka kolejny raz sprawiła,  że nie mogłam oderwać się od tej książki  ani na chwilę. Świetna i wciągająca fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Czekają Was do odkrycia tajemnice, intrygi i zagadka do rozwiązania. Przyznam, że ten tom spodobał mi się najbardziej. Będzie gorąco i niebezpiecznie. 
Jeśli lubicie w książkach motyw hate-love to będziecie zachwyceni.  Główni bohaterowie doprowadzają siebie do szewskiej pasji, a nas czytelników do łez ze śmiechu swoimi przepychankami słownymi.  Uwielbiam genialne teksty, które pisze autorka. Natomiast wątek kryminalny bardzo mnie wciągnął i próbowałam rozwiązać zagadkę kto okaże się gwałcicielem. Podczas czytania czułam napięcie, strach i adrenalinę.  Dostałam mnóstwo emocji,  a zakończenie jest nieprzewidywalne.  Poproszę o więcej takich historii.  Spędziłam bardzo ciekawie czas z tą książką. 
Podoba mi się styl autorki i z niecierpliwością będę czekała na jej kolejne książki. 
Będziecie zachwyceni tą serią.
Polecam!


Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA / Grzeszne Książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...