Brunetka Books Recenzuje

sobota, 10 września 2022

"Furia" Marcel Moss

Autor: Marcel Moss

Tytuł: Furia

Gatunek: kryminał 

Wydawnictwo: W.A.B 

Premiera: 7.09.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka 


Głównym bohaterem powieści jest komisarz Konrad Tajner. Ma do rozwiązania trudną zagadkę kryminalną.  Otóż w czterech różnych miejscach w Polsce zupełnie obce sobie osoby wpadają w furię i na oczach świadków zabijają przypadkowych ludzi. Nie potrafią powiedzieć,  dlaczego to zrobili. Łączy ich godzina popełnienia morderstw. Media nagłaśniają temat jako "syndrom 11:45".
Czy to zaszkodzi śledztwu prowadzonemu przez komisarza? Czy uda mu się dowiedzieć o co w tym wszystkim chodzi?
Na te pytania znajdziecie odpowiedzi w tej książce.
"Furia" to kolejna odsłona mojego ulubionego autora  @marcelmoss.autor 
Dostałam świetną historię,  od której nie mogłam oderwać się ani przez moment. Genialna i wciągająca fabuła. Świetnie wykreowani bohaterowie.  Akcja trzyma  w napięciu do samego końca. 
Autor nie boi się poruszać kontrowersyjnych tematów jakimi są między innymi hejt, depresja,  zemsta, mobbing czy wypalenie zawodowe. Autor porusza trudne problemy społeczne i doskonale wplata je w intrygującą historię kryminalną oraz życie osobiste bohaterów.  Z wielkim zainteresowaniem śledziłam ich losy,  aby dowiedzieć się,  co skłoniło ich do morderstw. 
Zakończenie powieści zaskoczyło mnie. 
Bawiłam się świetnie z komisarzem Tajnerem i będę wypatrywała kolejnego tomu.
Gwarantuję,  że fani kryminałów będą usatysfakcjonowani tą lekturą tak jak ja. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu W.A.B


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...