Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 23 lipca 2023

"Niestosowne uczucia" Jenika Snow

Autorka: Jesika Snów

Tytuł: Niestosowne uczucia 

Tytuł oryginału: Wicked Bedmate

Kategoria: Romans 

Premiera: 20.06.2023

Ilość stron: 136

Oprawa: miękka 

Mam dla Was idealną propozycję krótkiej historii. Fanki romansów biurowych będą zachwycone!

Linda Morris została wyrzucona z pracy. Na randce w ciemno trafia na charyzmatycznego i przystojnego mężczyznę. Wkrótce okazuje się  że przystojny nieznajomy to Jason Shelby. Jej nowy szef. 
Czy Linda zaryzykuje i wda się  w romans z szefem? Czy jednak wygra rozum?
A co jeśli Jason za wszelką cenę będzie chciał ją zdobyć? 

Świetna fabuła.  Lekka, romantyczna i zmysłowa historia.  Między bohaterami czuć iskry. Nie nudziłam się i śledziłam ich rozwijającą się relację z ogromną ciekawością.  Zastanawiałam się jak rozwinie się ich relacja.  Czy wygra rozsądek czy pożądanie? Czy ich historia zakończy się happy endem? Polubiłam bohaterów.  Wciągnęłam się i spędziłam z nimi przyjemnie czas. Emocje gwarantowane.  Autorka ma fajny styl i świetne pióro. Z chęcią poznam jej inne tytuły. 

Jeśli chcecie przekonać się,  czy romans z szefem to dobry pomysł to przeczytajcie tę książkę. 

Idealna książka na wieczór!

Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Editio Red za egzemplarz książki oraz współpracę 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...