Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 23 lipca 2023

"Prośba o przebaczenie" Katarzyna Janus

Autorka: Katarzyna Janus 

Tytuł: Prośba o przebaczenie 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Pemiera: 14.06.2023 

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Lubicie czytać  obyczajówki z wątkiem kryminalnym?

Wiktor Leszczyński jest autorem powieści kryminalnych.  Znuzony swoim życiem rzuca wszystko i wyjeżdża  z Krakowa w poszukiwaniu weny. Trafia do starej lesniczówki w Borach Tucholskich. Tam zaczyna pisać nową powieść, poznaje policjantkę Emilię Radecki i adoptuje psa ze schroniska.  Nagle w jego otoczeniu dochodzi do morderstw identycznych jak w jego książce. 
Czy pisarz razem z policjantką rozwikłają zagadkę i odkryją kto jest mordercą?

Bardzo lubię styl i pióro autorki. "Prośba o przebaczenie" to kolejna powieść obyczajowa, która  skradła moje serce.  Fabuła wciągnęła mnie od pierwszej strony.  Świetnie skonstruowana intryga.  Śledziłam losy bohaterów,  by odkryć prawdę. Autorka powoli podsuwa nowe tropy, by czytelnik mógł rozwiązać zagadkę. 
Jeśli lubicie bawić się w detektywów i grzebać w przeszłości to będziecie usatysfakcjonowani tą książką.  Napięcie, wartka akcja i nieoczekiwane zwroty akcji zapewniły mi rozrywkę.  Nie mogłam oderwać się od tej książki.  Zakończenie wbija w fotel.  Gwarantuję Wam niezapomnianą przygodę oraz wachlarz emocji. 
Bawiłam się znakomicie. 
Spakujcie tę książkę na wakacyjne wyjazdy. 

Zdecydowanie polecam!


Dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...