Brunetka Books Recenzuje

piątek, 28 lipca 2023

"Osiemnastka" Dorota Glica

Autorka: Dorota Glica

Tytuł: Osiemnastka 

Kategoria: thriller 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 28.06.2023 

Ilość stron: 328

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Autorka w swojej nowej powieści pt. "Osiemnastka" udowadnia, że na świecie istnieją tajemnice, które nieuchronnie prowadzą do śmierci 😱😱😱

Niedawno licealistka Kaja Kazimierska świętowała swoją osiemnastych.  Jednak nie będzie cieszyła się z życia, bo na imprezie wypadła z balkonu apartamentowca i zginęła na miejscu. Policja traktuje jej śmierć jako nieszczęśliwy wypadek, gdzie pijana imprezowiczka zginęła przez własną głupotę i lekkomyślność.  Siostra Kai, szesnastoletnia Julia nie wierzy, że jej starsza siostra zginęła przez przypadek. Tymbardziej, że znalazła pamiętnik Kai i postanawia bliżej przyjrzeć się okolicznościom śmierci swojej siostry. 
Julia prosi o pomoc dziennikarkę Joannę Kot i razem próbują rozwikłać, co stało się tamtej pechowej nocy. Czy dotrą do prawdy i odkryją tajemnice Kai?

Autorka stworzyła historię pełną cierpienia, smutku, bólu, rozpaczy i żałoby. Nie zabraknie tutaj też tajemnic, sekretów i kłamstw. Autorka porusza trudne tematy. Pokazuje nam, co przeżywają najbliższe osoby po śmierci ukochanych osób. Wpleciony jest wątek choroby nowotworowej i depresji. Emocje są bardzo odczuwalne i przeżywałam to wszystko razem z bohaterami.  Przekonacie się,  że młode osoby często nie radzą sobie z emocjami i pozostawione same sobie mogą zrobić coś głupiego. Śledziłam losy bohaterów, by dowiedzieć się,  dlaczego Kaja zginęła na tamtej imprezie. Muszę przyznać, że szybko domyśliłam się o co chodziło. Jednak bardzo wciągnęła mnie ta historia i było dużo momentów, że odczuwałam dreszczyk niepokoju. Zakończenie tej historii zaskoczyło mnie.
Bawiłam się znakomicie i przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie. 
Z niecierpliwością czekam na kolejne historie spod pióra autorki. 

Polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia  / Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki oraz zaufanie 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...