Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 31 lipca 2023

"Szrama" Małgorzata Oliwia Sobczak

Autorka: Małgorzata Oliwia Sobczak

Tytuł: Szrama. Tom 3

Seria: Granice ryzyka

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: W.A.B.

Premiera: 14.06.2023 

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka 


"Szrama" to trzeci tom serii GRANICE RYZYKA.

Autorka zabiera nas do Sopotu. Ktoś włamuje się do jednego z domów. Dochodzi tam do gwałtu i morderstwa.  Śledztwo prowadzą charyzmatyczny detektyw Oskar Korda, ekolożka sądowa Janina Hinc oraz dziennikarka Alicja Grabska. 
W Trójmieście wybucha atak paniki. 
Czy śledczy rozwiążą zagadkę kryminalną i odkryją kim jest morderca zwany Młotkarzem z Sopotu?

Autorka stworzyła niesamowity thriller psychologiczny, który działa na wyobraźnię czytelnika. Fabuła wciąga już od pierwszej strony.  Świetna kreacja bohaterów.  Z ogromną ciekawością śledziłam ich losy i razem z nimi tropiłam seryjnego mordercę.  Fenomenalnie wymyślona intryga kryminalna.  Czuć napięcie oraz mroczną atmosferę.  Podobało mi się to,  że do końca nie wiedziałam jak zakończy się ta historia.  Autorka genialnie manipuluje czytelnikiem i podsuwa fałszywe tropy.  Powoli odkrywałam przeszłość bohaterów,  która niespodziewanie wychodziła na wierzch.  Finał powieści totalnie wbił mnie w fotel. 
Gwarantowane emocje. 

Jeśli lubicie czytać mroczne,  przerażające i trzymające w napięciu historie w tle z seryjnym mordercą to będziecie usatysfakcjonowani. 
Rewelacja! Jestem zachwycona na maksa.  Przeżyłam niezapomnianą przygodę i bawiłam się znakomicie. 
Koniecznie przeczytajcie wszystkie tomy.

Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu W.A.B za egzemplarz recenzencki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...