Brunetka Books Recenzuje

sobota, 5 października 2024

"Deadline" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher 

Tytuł: Deadline

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: W.A.B 

Premiera: 9.10.2024

Ilość stron: 288

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



"Deadline" to thriller psychologiczny,  który od samego początku wbił mnie w fotel. Fabuła powieści jest bardzo wciągająca i trzymająca  w napięciu do ostatniej strony.  Bohaterką powieści jest Klara Figa, która jest autorką thrillerów erotycznych.  Z każdą przewracaną stroną poznawałam ją coraz bliżej i dowiadywałam się na czym polega jej praca oraz jak wygląda dzień pracy Klary. Kiedy do wydawnictwa przychodzi list z pogróżkami skierowany  do Klary, a potem w napaści Klara łamie rękę musi przyznać,  że ma prześladowcę. Na dodatek wkrótce zbliża się deadline czyli oddanie nowej książki do wydawnictwa, a ją dopada kryzys twórczy. Wkrótce Klara zatrudnia młodą studentkę polonistyki, aby jako jej asystentka odciążyła ją w pracy.

WOW! Ją jestem pod wrażeniem kunsztu pisarskiego Magdaleny Majcher.  Moje serce czytelnicze już dawno skradła pisząc książki true crime.  Ten thriller psychologiczny jest genialny.  Zapewnił mi mnóstwo emocji i wrażeń. Czułam skrajne emocje bohaterki, towarzyszyłam jej w chwilach paniki i zagrożenia.  Przez całą powieść próbowałam dowiedzieć się,  co tak naprawdę wydarzyło się w przeszłości Klary, dlaczego pisze pod pseudonimem i nie chce ujawnić się.  Przewracając kartki powieści czułam oddech prześladowcy i zastanawiałam się kim jest i dlaczego to robi? Przyznam, że poznając zakończenie byłam w ogromnym szoku. Zupełnie tego nie spodziewałam się.  Autorka stworzyła niesamowitą intrygę i tak mną manipulowała,  że nie mogę w to uwierzyć. 
Jeśli szukacie dobrego thrillera z doskonałą intrygą i zbrodnią oraz chcecie zagłębić się w psychikę ludzką to będzie idealna lektura dla Was. Gwarantuję,  że doznacie niezapomnianych chwil, a strach i niepokój będą Wam towarzyszyły do ostatniej kartki tej książki. 
Mocna polecajka ode mnie z oceną ⭐️10/10!

Czytajcie!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu W.A.B za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Podłe kłamstwa" Parker S. Huntington

Autorka: Parker S. Huntington Tytuł: Podłe kłamstwa Tytuł oryginału: Devious Lies Kategoria: Romans  Wydawnictwo: Luna  Premiera: 15.02.2024...