Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 13 października 2024

"Stażystka 3. Afrykańska przygoda" Katarzyna Wciorka

Autorka: Katarzyna Wciorka 

Tytuł: Stażystka 3. Afrykańska przygoda.  Tom 3

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 24.07.2024

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Jak tam u Was zimno? To możecie macie ochotę przeżyć przygodę w Afryce?

"Stażystka 3. Afrykańska przygoda" to trzeci tom z przygodami lekarki Scarlett,  która tym razem wybiera się do Afryki, by zawalczyć o adopcję pięcioletniej dziewczynki. Nieustępliwa doktor Scarlett Taylor - Austin zrobi wszystko,  by odnaleźć zaginioną dziewczynkę. Wyrusza w niebezpieczną podróż. 
Jeśli jesteście ciekawi ,czy odnajdzie dziewczynkę i co spotka ją w Afryce to sami sięgnijcie po tę książkę. 
Autorka potrafi pisać intrygujące i wciągające historie,  o czym przekonałam się czytając poprzednie tomy. Akcja powieści jest dynamiczna, świetnie wykreowani bohaterowie,  wątek sensacyjno-kryminalny, napięcie,  tajemnice, niebezpieczeństwo,  miłość i nadzieja. Spędziłam ekscytująco czas i nie nudziłam się ani przez chwilę.  Dostałam mnóstwo wrażeń i emocji.  Momentami czułam wzruszenie. Śledziłam losy bohaterów i razem z nimi przeżywałam ich życiowe zawirowania.  Katarzyna Wciorka udowadnia nam, że los jest przewrotny i nigdy nie wiemy, co wydarzy się jutro.  Jednak warto podjąć ryzyko i zawalczyć o bliskie nam osoby. Cieszę się,  że miałam możliwość poznać pióro nowej autorki. Bawiłam się znakomicie i z przyjemnością będę wspominała tę trylogię.  Będę czekała na kolejne powieści spod rewelacyjnego pióra autorki. 

Czytajcie!

Polecam z całego serca!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Podłe kłamstwa" Parker S. Huntington

Autorka: Parker S. Huntington Tytuł: Podłe kłamstwa Tytuł oryginału: Devious Lies Kategoria: Romans  Wydawnictwo: Luna  Premiera: 15.02.2024...