Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 3 października 2024

"Odnajdę Cię" Agnieszka Olejnik

Autorka: Agnieszka Olejnik 

Tytuł: Odnajdę Cię.  Tom 3

Cykl: trylogia łużycka

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo:  Filia 

Premiera: 10.04.2024

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Lubicie czytać serię książek i wyczekiwać na dalsze perypetie bohaterów?

Jeśli tak to mam dla Was wzruszającą trylogię,  która poruszy Wasze serca. Bohaterowie powieści próbują odnaleźć się w wojennej rzeczywistości oraz muszą podjąć trudne wybory. 
"Odnajdę Cię" to już trzeci i ostatni tom. Autorka potrafi tworzyć piękne historie,  od których nie można oderwać się.  Wiadomo, że nie ma nic przyjemnego w wojnie, ale ja lubię takie klimaty w książkach. Lubię śledzić losy bohaterów,  którzy muszą radzić sobie w takich trudnych chwilach. Ogromnie przeżywałam losy bohaterów i kibicowałam im, by ich miłość przetrwała. Podczas czytania odczuwałam niepokój  i niepewność jutrzejszego dnia towarzyszący bohaterom powieści. Pomimo wszystko nie tracili nadziei  i brnęli do przodu. 
Lubię takie refleksyjne historie,  które zmuszają do przemyśleń i pokazują, że w życiu najważniejsze jest pozytywne myślenie,  nadzieja i miłość.  Takie historie udowadniają nam, że trzeba cieszyć się życiem i doceniać każdą chwilę oraz to co mamy. 

Emocje gwarantowane!

Polecam gorąco!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Podłe kłamstwa" Parker S. Huntington

Autorka: Parker S. Huntington Tytuł: Podłe kłamstwa Tytuł oryginału: Devious Lies Kategoria: Romans  Wydawnictwo: Luna  Premiera: 15.02.2024...