Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 20 października 2024

"Pomroki" Mariusz Kanios

Autor: Mariusz Kanios

Tytuł: Pomroki 

Cykl: seria z prokuratorem Michałem Stróżem 

Kategoria: kryminał 

Wydawnictwo: Piąte Marzenie

Premiera: 9.10.2024

Ilość stron: 320

Opawa: miękka ze skrzydełkami 

Wow‼️‼️ Autor stworzył genialną fabułę z intrygą kryminalną z piekła rodem. Ten kryminał jest tak mroczny i koszmarny, że czytając miałam ochotę udusić bohaterów powieści. Przewracając kolejne strony powieści byłam w szoku gdy powoli odkrywałam paskudne tajemnice mieszkańców wsi Konary. Trafia tam bezkompromisowy i skrupulatny prokurator Michał Stróż,  który ma zająć się sprawą Barbary Ubryk. Kobieta zginęła w pożarze. Mężczyzna kluczy pomiędzy teraźniejszością , a przeszłością.  Niestety świadkowie znikają w podejrzanych okolicznościach,  a ktoś mataczy w śledztwie. 
Czy prokurator pozna prawdę, kto jest mordercą  i jaki był motyw zabójcy?
"Pomroki" to bardzo dobry kryminał, który treścią wbija w fotel.  Fabuła trzyma w napięciu aż do ostatniej strony.  Czuć strach i przerażenie z każdą przewracaną kartką. Autor pokazuje nam jaki koszmar może rozgrywać się za zamkniętymi drzwiami naszych sąsiadów.  To historia o okropnej matce, która zgotowała swojej córce piekło na ziemi.  Mamy tutaj przykład, że demony przeszłości wrócą do oprawcy i zostanie wymierzona kara. Autor porusza temat nieudolności organów ścigania i tuszowania przestepstw pedofilskich osób duchownych. Śledziłam losy bohaterów i byłam przerażona ich postępowaniem oraz brakiem reakcji osób, które podejrzewały, co złego dzieje się w domu  Ubrykowej. Książka nasycona jest emocjami, a małomiasteczkowa społeczność potrafi podnieść ciśnienie czytelnikowi. Ta historia udowadnia,  że za wyrządzone krzywdy trzeba zapłacić. Na pewno zmusza do refleksji,  aby nie lekceważyć niepokojących znaków. Uwielbiam czytać takie przerażające historie,  a ten kryminał zapewnił mi mnóstwo emocjonujących chwil.  Zajrzyjcie razem z prokuratorem Michałem Stróżem za zamknięte drzwi domu Barbary Ubryk i odkryjcie,  co tam naprawdę wydarzyło się.  Zapewniam, że wstrząśnie Wami ta historia. 
Na pewno sięgnę po kolejne tomy, aby rozwiązywać kolejne sprawy z prokuratorem. 

Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję autorowi Mariuszowi Kanios za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wśród burz" Agnieszka Krawczyk

Autorka: Agnieszka Krawczyk  Tytuł: Wśród burz  Cykl: Ogród sekretów i zdrad. Tom 3 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Pr...