Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 11 października 2021

"Kupidyn" Monika Rępalska

Autorka: Monika Rępalska 

Tytuł: Kupidyn

Gatunek: kryminał / thriller 

Wydawnictwo: WasPos 

Premiera: 28.09.2021

Oprawa: miękka 

Brooke James jest agentką FBI. Co roku w Walentynki otrzymuje prezent od seryjnego mordercy zwanego Kupidynem.
W pięknym pudełku otrzymuje ludzkie serce.
Nie może zidentyfikować sprawcy, który bawi się z nią.
14 lutego, dzień zakochanych to dla mieszkanek Kolorado dzień strachu, bo Kupidyn wciąż poluje.
Agentka Brooke w te Walentynki jest przerażona,  bo tym razem została porwana jej siostra. 
Czy Brooke uratuje swoją siostrę?
Czy złapie Kupidyna i dowie się,  kto nim jest?

Jestem zachwycona tą książką. 
Monika Rępalska w nowej odsłonie jakiej nie znałam. 
Świetny thriller,  który trzyma w napięciu do ostatniej strony.  Razem z Brooke brałam udział w krwawym śledztwie.  Czułam się jakbym w nim uczestniczyła.
Autorka zapewniła mi wiele emocji i czułam ciarki na skórze. 
Chętnie przeczytam inne książki autorki w tym klimacie, bo jestem fanką takich mrocznych historii.
Ta książka spełniła moje oczekiwania i spędziłam z nią bardzo ciekawie czas.

Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu WasPos 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...