Brunetka Books Recenzuje

piątek, 22 października 2021

"Miłość w zamkniętej kopercie" Vi Keeland, Penelope Ward

Autorki: Penelope Ward, Vi Keeland

Tytuł: Miłość w zamkniętej kopercie 

Tytuł oryginału: Happily Letter After

Wydawnictwo: EditioRed 

Gatunek: Romans 

Premiera: 29.09.2021

Ilość stron: 346

Oprawa: miękka 


Sadie jest redaktorką prowadzącą kolumnę świąteczną.  W czerwcu dostaje wzruszający list od Birdie Maxwell adresowany do Świętego Mikołaja.  Dziewczynka tak poruszyła Sadie, że postanowiła spełnić parę życzeń Birdie.
Wtedy dziewczynka zaczyna  częściej pisać do niej. Sadie czuje, że powinna poznać tę dziewczynkę.  Tymczasem Birdie towarzyszy jej ojciec, Sebastian Maxwell.
Sadie wpadła po uszy,  bo samotny ojciec jest oszałamiająco seksownym facetem.
Niestety, Sadie oszukała ich  podszywając się pod inną osobę.
Jedno kłamstwo wymusiło drugie, a to wszystko prowadzi do katastrofy. 
Czy dobre intencje Sadie wytłumaczą oszustwo? Co stanie się, gdy Sebastian odkryje prawdę?
Czy ta historia ma szansę na happy end?

Wow! Na taką powieść czekałam.
Bardzo wzruszająca i poruszająca historia momentami do łez. 
Autorki stworzyły historię o stracie osoby bliskiej, przyjaźni i miłości.  Tylko one potrafią pisać takie książki. 
Od tej nie mogłam oderwać się. 
Mała Birdie skradła moje serce,  a jej listy tak mnie wzruszyły i poruszyły, że nie obyło się bez chusteczek.
Ta historia daje nadzieję na lepsze jutro,  ale pokazuje też, że  kłamstwo prędzej czy później wyjdzie na jaw.
Jestem oczarowana tą powieścią i w trakcie czytania poczułam się jakbym oglądała film świąteczny. 
Poczujecie prawdziwy świąteczny klimat.
Po prostu rewelacja! 
Zakochacie się w tej historii. Ja ją uwielbiam.
Polecam gorąco!
Za egzemplarz recenzencki dziękuję bardzo Wydawnictwu EditioRed 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...