Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 31 października 2021

"Znajdź mnie" Anne Frasier

Autorka: Anne Frasier

Tytuł: Znajdź mnie 

Tytuł oryginału: Find Me

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA

Premiera: 13.10.2021

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Benjamin Fisher, seryjny morderca nagle po trzydziestu latach odsiadki postanawia wskazać policji miejsca, w których ukrył ciała swoich ofiar. Stawia warunek detektywowi Ellisowi. Chce, żeby przy tym była obecna jego córką Reni, była agentka i profilerka FBI. Stracił z nią kontakt wiele lat temu.
Reni przeszła załamanie i ukrywa się.  Dręczą ją wyrzuty sumienia, że brała udział w chorej grze ojca,  który wykorzystywał ją jako przynętę do wabienia swoich ofiar.
Detektyw Daniel Ellis traktuje tę sprawę osobiście,  ponieważ gdy był małym chłopcem, jego matka zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy była ofiarą Benjamina Fishera?
Czy detektyw Ellis przekona Reni Fisher, aby pomogła mu rozwikłać tajemnice z przeszłości?

Gdy  zobaczyłam zapowiedź tej książki wiedziałam,  że muszę ją mieć. Czułam,  że to będzie prawdziwy sztos  i nie pomyliłam się.  Jestem bardzo zachwycona tym thrillerem, który jest wciągający i trzymający w napięciu. 
Seryjny morderca po 30 latach odsiadki chce zdradzić miejsca ukrycia ciał swoich ofiar, ale stawia warunek, że ma uczestniczyć w tym jego córka, którą jako dziecko wykorzystywał jako przynętę do wabienia ofiar.
Poznajemy seryjnego mordercę, który  30 lat temu zaczął to wszystko i teraz z chwili szukania ciał. Jego córka ma takie poczucie winy, że chce rozwiązać tę sprawę. 
Ta książka bardzo intryguje i jednocześnie szokuje, bo jak ukochany ojciec mógł wykorzystać tak do swoich niecnych planów bezbronną dziewczynkę.  Cały czas chcemy dowiedzieć się,  dlaczego szanowany profesor psychologii stał się seryjnym mordercą.
Poznajemy spojrzenie na to  jego córki jako dziecko i osobę dorosłą, która nie może poradzić sobie z tym,  że jej ukochany ojciec wykorzystywał ją do popełnienia takich zbrodni.
Zakończenie jest wstrząsające i przerażające. 
Miłośnicy thrillerów będą zachwyceni.  Ja miałam ciarki na skórze. 
Gwarantuję,  że ta książka zapewni Wam mnóstwo emocji. 
Takie fenomenalne i mroczne historie chcę czytać. 
Przygotujcie się na prawdziwą ucztę dla zmysłów. 
Gdy zaczęłam czytać nie mogłam odłożyć tej książki.  
Czeka Was hipnotyzująca,  szokująca, przerażająca i bardzo mroczna historia.
Ten thriller zmrozi Wam krew w żyłach. 
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...