Brunetka Books Recenzuje

sobota, 23 października 2021

"Porwana Niebezpieczna znajomość" Sylvia Bloch

Autorka: Sylvia Bloch

Tytuł: Porwana Niebezpieczna znajomość 

Gatunek: Romans mafijny 

Wydawnictwo: Novae Res

Premiera: 9.06.2021

Ilość stron: 280

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Główna bohaterka 24-letnia Ana zostaje porwana i staje się kartą przetargową w brudnych interesach, jakie jej ojciec biznesmen prowadzi z mafią.
Jej świat wywraca się do góry nogami, gdy wśród oprawców rozpoznaje mężczyznę,  którego kilka dni wcześniej poznała w klubie nocnym i całowała się z nim.
Spędzając czas w rękach porywaczy  odkrywa coraz więcej tajemnic. 
Czy Ana przeżyje?

Jest to powieść mafijna, która zaskoczyła mnie.
Cały czas coś dzieje się.  Nie ma mowy o nudzie.
Autorka pokazuje w tej powieści jak działają grupy przestępcze. 
Ana przeżywa prawdziwe chwile strachu, grozy i niebezpieczeństwa. Relacja Any z porywaczem fascynuje do tego stopnia,  że nie mogłam  oderwać się od tej książki. 
Książkę przeczytałam szybko i dostałam wiele emocji. Autorka trzymała mnie w napięciu. 
Udany debiut, a styl autorki jest lekki i bardzo wciągający. 
Mam nadzieję, że będzie kontynuacja tej historii. Chętnie przeczytam,  bo zakończenie wbija w fotel. 
Szykujcie się na mroczny romans, który zaskoczy Was i wywoła szok.
Jeśli lubicie książki o mafii z wątkiem syndromu sztokholmskiego to ta książka jest dla Was idealna i zrobi na was wrażenie. 
Czekam na kontynuację. 
Polecam.

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Novae Res 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...