Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 25 października 2021

"Oni" Joanna Opiat - Bojarska

Autorka: Joanna Opiat  -  Bojarska

Tytuł: Oni

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Słowne

Ilość stron: 352

Premiera: 27.10.2021

Oprawa: miękka 

23-letni Kosma mieszka z ojcem. Lubi żyć według ustalonego porządku,  zwyczajów i rytuałów. Chłopak ma zespół Aspergera.
Kiedy jego ojciec zostaje aresztowany i oskarżony o brutalne morderstwo chłopak wpada w panikę.
Czy to możliwe,  że jego ukochany tata jest mordercą?
Kosma nie wierzy w winnę ojca i na własną rękę chce odnaleźć winnych, bo jeśli nie rozwikła tej zagadki jego ojciec spędzi resztę życia w więzieniu. Nie jest to łatwe zadanie, bo do morderstwa doszło 19 lat temu. Kosma nie zamierza poddać się. 

Wow! To było bardzo dobre spotkanie z tą autorką. Jestem pod wielkim wrażeniem,  bo autorka wciągnęła mnie w tę historię pełną intryg i tajemnic. Bardzo podobało mi się to, że została tutaj pokazana lokalna społeczność,  która coś ukrywa. 
Wspaniale prowadzona fabuła, gdzie razem z bohaterem chcemy rozwiązać zagadkę. 
Możemy też przekonać się jak funkcjonuje i radzi sobie człowiek z Aspergerem.
Czytałam tę książkę z ogromną ciekawością. 
Książka bardzo intrygująca,  która wciągnęła mnie już od pierwszej strony i nie mogłam od niej oderwać się. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Słowne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...