Brunetka Books Recenzuje

piątek, 4 listopada 2022

"Daisy Darker" Alice Feeney

Autorka: Alice Feeney 

Tytuł: Daisy Darker

Tytuł oryginału: Daisy Darker 

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: W.A.B 

Premiera: 26.10.2022

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka 


Czy są tu fani upiornych nocy Halloween?
Mam dla Was coś totalnie przerażającego.

Poznajemy dysfunkcyjną rodzinę Daisy Darker, która spotyka się w gotyckiej rezydencji Nany na kornwalijskiej wyspie, aby świętować 80-te urodziny babci. Jest Halloween,  nadchodzi przypływ,  a cała rodzinka zostaje uwięziona na wyspie. Gdy wybija północ babcia Daisy zostaje znaleziona martwa, a następnie giną kolejne osoby.
Co się dzieje na tej wyspie?
Dlaczego ktoś zabija ich po kolei?
Czy Darkerowie odkryją, kto jest tajemniczym mordercą?
Odpowiedzi szukajcie w tej książce. 
Już po samym opisie czułam, że to będzie rewelacyjny thriller,  który wciąga już od pierwszej strony.  Autorka stworzyła niesamowity klimat grozy i strachu. Cały czas czułam napięcie i niepokój. Nieoczekiwane zwroty akcji powodują szybsze bicie serca. Cały czas czułam na plecach oddech czyhającego gdzieś mordercy.
Kłamstwa, intrygi, tajemnice z przeszłości,  dysfunkcyjna rodzina odcięta od świata.  Każdy z nich ukrywa wiele sekretów i kłamie, więc nie wiadomo komu można ufać. Do samego końca nie wiadomo,  kto jest mordercą, bo każdy z bohaterów staje się podejrzanym. 
Nie mogłam oderwać się od tej książki,  bo chciałam rozgryźć kto jest zabójcą i jaki ma motyw. 
To historia,  która pokazuje toksyczne relacje rodzinne,  a w tym wszystkim oni są uwięzieni na wyspie w Halloween i to podczas burzy. Na dodatek muszą zmierzyć się z sekretami swojej przeszłości. 
Niesamowite zakończenie wbija w fotel. 
Jeśli szukacie przerażającej i mrocznej historii oraz lubicie rozwiązywać zagadki i tajemnice to będzie to dla Was idealna lektura. Nie będziecie nudzić się ani przez chwilę i doznacie mnóstwo emocji oraz wrażeń. 
Fenomenalny thriller! Jestem zachwycona. 
Gorąco polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu W.A.B za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Pod wojennym niebem" Siobhan Curham

Autorka: Siobhan Curham Tytuł: Pod wojennym niebem  Tytuł oryginału: Beyond This Broken Sky Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: F...