Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 6 listopada 2022

"Sherlock Holmes. Pies Baskerville'ów" Arthur Conan Doyle

Autor: Arthur Conan Doyle

Tytuł: Sherlock Holmes.  Pies Baskerville'ów 

Tytuł oryginału: Kid Classics Sherlock Holmes: The Hound of the Baskervilles

Wydawnictwo: Frajda 

Premiera: 12.10.2022 

Ilość stron: 239

Oprawa: twarda 


Lubicie czytać powieści detektywistyczne?
Mam dla Was historię z nutką dreszczyk, która będzie intrygującą spodoba lekturą dla nastolatków, ale spodoba się również dorosłym.
Czytając możecie odkryć w sobie zdolności detektywistyczne. 

Ta historia zaczyna się od tego, że doktor James Mortimer przynosi wiadomość  o tragicznej śmierci sir Charlesa Baskerville'a w nadziei, że słynny detektyw Sherlock Holmes rozwiąże jej zagadkę. Okazuje się, że Holmes musi zostać w Londynie. Prosi swojego zaufanego pomocnika, doktora Watsona o to, by przeprowadził śledztwo i zapewnił ochronę dziedzicowi sir Charlesa, sir Henry'emu, w posiadłości Baskerville'ów.  Wkrótce zaczynają dziać się straszne rzeczy. Sąsiedzi dziwnie zachowują się, z więzienia ucieka niebezpieczny przestępca,  a ludzie twierdzą, że nocą widzieli ganiającego po wzgórzach psa  z jarzącymi się w ciemności ślepiami. 
 Ten pies prześladuje rodzinę Baskerville'ów. 
Wielu członków tej rodziny zginęło nagłą i brutalną śmiercią w niewyjaśnionych okolicznościach. 
Czy Holmes z Watsonem rozwikłają zagadkę śmierci sir Charlesa?
Odpowiedzi szukajcie w tej książce. 
Wow! Nie spodziewałam się tego, że ta historia tak mnie wciągnie. To niezwykle intrygująca sprawa kryminalna.  Podczas czytania czułam napięcie i strach. Moja wyobraźnia pracowała na wielu obrotach i dosłownie czułam klimat tego upiornego miejsca. Cały czas zastanawiałam,  kiedy i gdzie wyskoczy ten upiorny pies. 
Rozwiązanie sprawy bardzo mnie zaskoczyło i przyznam, że nie domyśliłam się tego kto jest sprawcą zbrodni. Będziecie zaskoczeni,  a zapewniam Was, że nie będziecie wiedzieli komu można zaufać.  Każdy coś ukrywa. 
Ostrzegam, że ta książka jest bardzo wciągająca i nie odłożycie jej dopóki nie poznacie rozwiązania tej zagadki. 
Bardzo podobała mi się ta historia i mam ochotę na więcej przygód detektywa Sherlocka Holmesa.
Spędziłam niesamowity czas i przeczytałam tę książkę w dwa wieczory. 
Rewelacja! 
Na koniec wspomnę, że ilustracje Maitè Schmitt zachwycają i pobudzają wyobraźnię. Okładka przyciąga wzrok i nie sposób ominąć tej książki w księgarni.
Gorąco polecam! 

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Frajda 
za egzemplarz książki i zaufanie.

1 komentarz:

"Słowa wdzięczności. Z zachwytu nad życiem" Anna H. Niemczynow

Autorka: Anna H. Niemczynow  Tytuł: Słowa wdzięczności.  Z zachwytu nad życiem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna  Premier...