Brunetka Books Recenzuje

środa, 23 listopada 2022

"Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie" Jessica Knoll

Autorka: Jessica Knoll

Tytuł: Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie 

Tytuł oryginału: Luckiest Girl Alive 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 26.10.2022

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Czy są tu fani thrillerów psychologicznych?
Mam dla Was propozycję książki,  która wstrząśnie Wami oraz dostarczy Wam mnóstwo emocji. 
"Najszczęśliwszą dziewczynę na świecie" najpierw obejrzałam na @netflixpl dopiero potem sięgnęłam po książkę. I wiecie co? To był błąd, bo najpierw warto przeczytać książkę, a dopiero później można obejrzeć ekranizację tej książki. 
To nie jest książka dla każdego,  bo autorka napisała historię o dziewczynie, która w szkole średniej spotkała się z prawdziwym koszmarem jaki może spotkać młodą dziewczynę.  Nie będę opisywała Wam, co spotkało Ani FaNelli, bo cóż to za przyjemność czytać książkę,  gdy ktoś zdradzi fabułę. Tę historię trzeba samemu poznać od początku, by poczuć ten mroczny klimat i doznać emocji czytając książkę. 
Poznajemy Ani kiedy ma 28 lat. Wykreowała siebie na nowo. Ma prestiżową pracę w magazynie dla kobiet, modne ubrania i przystojnego, bogatego narzeczonego.  Wszystko zmienia się,  gdy Ani dostaje propozycję udziału w filmie dokumentalnym , który ma być o tym, co wydarzyło się w szkole 14 lat temu.
Czy Ani odkryje przed światem mroczną tajemnicę z przeszłości?
Przekonajcie się czytając tę książkę. 
Mnie bardzo wciągnęła historia Ani i chociaż oglądałam film to nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę. Z biegiem czasu wspaniałe życie Ani komplikuje się,  gdy wraca do niej traumatyczna przeszłość. Śledziłam losy bohaterki z wielkim zainteresowaniem.  Historię Ani poznajemy z chwili obecnej, która przeplata się z przeszłością.  Powoli jak puzzle odkrywałam jej tajemnice.
Autorka potrafi trzymać w napięciu do samego końca.  Nie wiadomo, co za chwilę wydarzy się.  Autorka porusza w książce wiele trudnych tematów,  które są przerażające. Będziecie przeżywać emocje bohaterki. Będziecie wstrząśnieci oraz długo nie zapomnicie o tej historii. 
Polecam!


Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Filia/FILIA Mroczna Strona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Palazzo" Danielle Steel

Autorka: Danielle Steel Tytuł: Palazzo  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna Premiera: 27.09.2023 Ilość stron: 296 Oprawa: mi...