Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 22 listopada 2022

"Kołysanka" Maciej Siembieda

Autor: Maciej Siembieda

Tytuł: Kołysanka

Kategoria: kryminał/sensacja/thriller 

Wydawnictwo: AGORA

Premiera: 9.11.2022

Ilość stron: 344

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



"Kołysanka" to historia o prokuratorze Jakubie Kania,  który powadzi nowe śledztwo.  Tym razem Jakub Kania wybiera się w rejony Opola, a dokładnie do Grodkowa, by rozgryźć zagadkę, co światowej sławy kompozytor Aram Chaczaturian szukał po wojnie w Grodkowie. 
Dowiadujemy się, co stało się z Joanną Gryzik po śmierci jej opiekuna, milionera Karola Goduli. 
Jakub Kania podczas śledztwa trafia do rodziny Kern. Odkrywa sekrety tej rodziny oraz tajemnice pałacu w Kopicach.
Co odkryje prokurator? Jaką tajemnicę skrywają ruiny pałacu? I czy znajdzie się "tajemnicza melodia" , której szuka nie tylko prokurator Kania?
Dowiecie się jeśli sięgnięcie po tę książkę. 
Ja jestem pod wrażeniem historii wymyślonej przez autora. To moje pierwsze spotkanie z @maciejsiembieda , ale bardzo udane. 
Autor świetnie połączył gatunki literackie. Znajdziecie tutaj kryminał, thriller,  sensację, obyczajówkę, wątki historyczne.  Fabuła jest znakomita i nie mogłam oderwać się od tej książki,  aby rozgryźć kto napisał nuty do "tajemniczej melodii", co skrywają ruiny pałacu w Kopicach,  co ukrywają bohaterowie. 
Nie ma mowy o nudzie. Manipulacje,  intrygi, kłamstwa,  zdrada. Prokurator Kania prowadzi swoje śledztwo,  a czytelnik z napięciem towarzyszy jemu na każdym kroku.  Uparcie dąży do celu i z biegiem czasu odkrywa mroczne  sekrety rodzinne. Nie mogłam odłożyć tej książki. Koniecznie chciałam dowiedzieć się jakie będzie rozwiązanie śledztwa. 
Autor świetnie przeplata teraźniejszość z przeszłością.  Dostałam mnóstwo emocji i wrażeń. 
Liczę na kontynuację losów prokuratora Jakuba. Bardzo polubiłam tego przenikliwego śledczego i chętnie poczytam jeszcze o kolejnych sprawach, które będzie rozwiązywał.
Po takiej znakomitej lekturze wiem, że muszę nadrobić zaległości i poznać wcześniejsze książki autora. 
Dla tej książki zarwiecie nockę. 
Polecam gorąco!

Dziękuję Wydawnictwu Agora i autorowi za współpracę 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Przerwana lekcja angielskiego" Tomasz Kieres

Autor: Tomasz Kieres Tytuł: Przerwana lekcja angielskiego  Kategoria: Romans  / literatura obyczajowa  Wydawnictwo: FLOW Premiera: 27.03.202...