Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 7 listopada 2022

"Mikołaj w prezencie" Magdalena Szponar

Autorka: Magdalena Szponar

Tytuł: Mikołaj w prezencie 

Cykl: Rodzeństwo Mach #1

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Ilość stron: 276

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Czy zaprosiliście już do swojego domu Mikołaja na święta?
Jeśli nie to mam dla Was zabawną, wzruszającą i klimatyczną powieść świąteczną. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia i wszystko,  co z nimi wiąże się,  a  książka "Mikołaj w prezencie" @szponarmagda sprawiła, że poczułam magię świąt. 
Główny bohater powieści to Mikołaj Cichy, który jest przystojnym strażakiem, ale totalnie nieśmiałym. Mikołaj skrycie wzdycha do seksownej Dalii, siostry kolegi z pracy. Jednak nie potrafi zrobić pierwszego kroku. 
Dalia to kobieta z zasadami, która uważa, że przystojniacy nie są stali w uczuciach. Uważa tak dlatego, że ma trzech przystojnych braci, którzy zmieniają dziewczyny jak skarpetki.
Wszystko zmienia się,  kiedy przystojny strażak zostaje zaproszony do rodzinnego domu Dalii, gdzie w Wigilię ma wystąpić w roli Świętego Mikołaja. 
Co takiego wydarzy się w magiczny wigilijny wieczór?
Przekonajcie się sami, a gwarantuję,  że będziecie oczarowani. 
Jak ja uwielbiam czytać takie historie,  których akcja rozgrywa się w czasie świąt. Ciepła,  lekka,  zabawna,  klimatyczna i magiczna historia świąteczna. Autorka stworzyła piękną i wzruszającą opowieść,  która wprowadziła mnie w świąteczny nastrój. 
Świetnie wykreowani bohaterowie.  Dwa totalnie różne charaktery i osobowości.  On nieśmiały,  ona pyskata i pewna siebie.  Nie będziecie nudzić się z takimi bohaterami.
To historia,  która pokazuje, że przeciwieństwa przyciągają się oraz że miłość od pierwszego wejrzenia istnieje.
Z przyjemnością sięgnę po kolejne tomy,  bo jestem ciekawa dalszych losów pozostałych braci Mach. 
Bawiłam się wyśmienicie.  Jestem zachwycona. 
Idealna lektura dla fanów komedii romantycznych i świątecznych historii. 
Ta książka to must have wśród świątecznych powieści. Koniecznie zaopatrzcie się w tę książkę. 
Rewelacja!
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe 


1 komentarz:

"Palazzo" Danielle Steel

Autorka: Danielle Steel Tytuł: Palazzo  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna Premiera: 27.09.2023 Ilość stron: 296 Oprawa: mi...