Brunetka Books Recenzuje

środa, 30 listopada 2022

"Jej dusza" J.G. Beker

Autorka: J.G. Beker

Tytuł: Jej duszą

Kategoria: Romans/erotyk 

Wydawnictwo: Arkana

Premiera: 15.11.2022

Ilość stron: 252

Oprawa: miękka 


Lubicie poznawać nowe autorki?

To moje pierwsze spotkanie z @j.g.beker i uważam je za bardzo udane.
Lubicie być zaskakiwani niebanalną fabułą? To koniecznie zajrzyjcie do tej książki. 

Główna bohaterka Scarlett od czterech lat pracuje w jednej z najlepszych kancelarii prawniczych.  Kiedy wyjeżdża z przyjaciółką na wakacje poznaje przystojnego Anthony'ego. Zakochuje się w nim. Niestety wkrótce Anthony trafia do szpitala.  By ratować ukochanego Scarlett zaprzedaje duszę diabłu. Lucyfer szybko zgłosi się po spłatę długu. 
Jakie plany ma Lucyfer wobec Scarlett?
Co stanie się z jej duszą?

Bardzo przypadła mi do gustu ta książka.  Wciągająca i ciekawa fabuła, od której ciężko oderwać się.  Świetnie wykreowani bohaterowie.  Będzie niebezpiecznie,  piekielnie gorąco i emocjonalnie. Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu i niepewności.  Czekają Was nieoczekiwane zwroty akcji i będziecie czytali tę historię z zapartym tchem.  Ja przeczytałam szybko,  bo chciałam rozgryźć zagadkę.  Autorka ma przyjemny styl  i książkę czyta się szybko.  Bawiłam się znakomicie. 
Z przyjemnością sięgnę po kolejny tom. 

To jak macie ochotę poznać diabła?

Polecam!

Dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Arkana za egzemplarz książki i współpracę. 

1 komentarz:

"Przerwana lekcja angielskiego" Tomasz Kieres

Autor: Tomasz Kieres Tytuł: Przerwana lekcja angielskiego  Kategoria: Romans  / literatura obyczajowa  Wydawnictwo: FLOW Premiera: 27.03.202...