Brunetka Books Recenzuje

środa, 19 czerwca 2024

"Geriatryczne Biuro Śledcze. Zajazd pod Szalonym Mnichem" Iwona Banach

Autorka: Iwona Banach 

Tytuł: Geriatryczne Biuro Śledcze.  Zajazd pod Szalonym Mnichem 

Kategoria: komedia kryminalna 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska 

Premiera: 14.02.2024

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Mam coś dla fanów komedii kryminalnych😀

"Geriatryczne Biuro Śledcze. Zajazd pod Szalonym Mnichem" spod pióra Iwony Banach to kolejna część zabawnej historii kryminalnej.  Ja przyznaję się do tego,  że nie znam poprzedniego tomu,  ale w niczym mi to nie przeszkadzało.  Polubiłam świetne pióro autorki,  która swoim poczuciem humoru,  sarkazmem i  ironią rozbawiła mnie do łez. 
Autorka zabrała mnie do Mnichowoli, gdzie doszło do morderstwa córki koleżanki Ady.  Bohaterowie są przekonani,  że mordercą jest szalony mnich.  Emerytowani amatorzy jako detektywi zabierają się za śledztwo,  aby rozwiązać zagadkę skomplikowanej sprawy. 
Czy uda im się dowiedzieć,  kto jest sprawcą?

Gwarantuję Wam,  że czeka na Was dobra zabawa.  Ekipa śledcza z tej książki zapewni Wam mega zabawny czas.  Dialogi rozbawią Was,  a bohaterowie zapewnią Wam mnóstwo emocji.  Kłamstwa,  tajemnice,  skomplikowane relacje rodzinne,  morderstwo,  ciekawe śledztwo i mnóstwo humoru.  Bawiłam się znakomicie i oderwałam się od szarej rzeczywistości.  Uwielbiam czytać takie historie! Na pewno sięgnę po kolejne powieści autorki. 

Czytajcie! Gorąco polecam!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Skarpa Warszawska za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Podłe kłamstwa" Parker S. Huntington

Autorka: Parker S. Huntington Tytuł: Podłe kłamstwa Tytuł oryginału: Devious Lies Kategoria: Romans  Wydawnictwo: Luna  Premiera: 15.02.2024...