Brunetka Books Recenzuje

środa, 25 sierpnia 2021

"Dziedzictwo zbrodni" Adrian Bednarek

Autor: Adrian Bednarek

Tytuł: Dziedzictwo zbrodni

Gatunek: kryminał/sensacja/thriller 

Wydawnictwo: Zaczytani

Premiera: 28.07.2021

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"On pragnie jej śmierci, ona jego.
Czy wspólny wróg sprawi, że podejmą współpracę?"

Grzegorz to płatny zabójca, który od młodych lat wyszkolił swojego syna Dominika na takiego samego jak on.
Ich najnowszym zleceniem jest zlikwidowanie czteroosobowej rodziny  Grabowskich.
20-letnia Marysia Grabowska cudem unika śmierci, gdy zamaskowani mężczyźni atakują dom jej rodziców.  Nie chce iść na policję, bo wie czym zajmuje się jej rodzina. Sama chce dowiedzieć się,  kto i dlaczego chciał ich zabić.
Grzegorz został ranny, a tymczasem Dominik chce naprawić swój błąd.  Postanawia odnaleźć Marysię i dokończyć zlecenie.
Marysia i Dominik nie wiedzą, że mają wspólnego wroga, a prawda o rodzinie Grabowskich jest zupełnie inna,  niż podejrzewają...

To moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Jestem pod ogromnym wrażeniem,  bo książka jest tak rewelacyjna, że nie mogłam od niej oderwać się.  Książkę czyta się bardzo szybko. 
Autor potrafi budować napięcie i ta powieść zaserwuje Wam wiele emocji. Książka ta wywołuje szybsze bicie serca. Autor totalnie oczarował mnie i kupił tą historią, bo uwielbiam czytać takie mroczne klimaty o seryjnych mordercach. Historia wciągająca na maksa.
Koniecznie przeczytajcie, jeśli lubicie mroczne klimaty.
Ja na pewno przeczytam inne książki tego autora, a wiem, że mam dużo do nadrobienia.
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Zaczytani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...