Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 29 sierpnia 2021

"Weź mnie, czyli 50 odcieni kobiecej rozkoszy" Amanida Torres

Autorka: Amanida Torres

Tytuł: Weź mnie,  czyli 50 odcieni kobiecej rozkoszy 

Gatunek: erotyk

Wydawnictwo : Self Publishing, Red Circle

Premiera: 15.07.2021

Ilość stron: 204

Oprawa: miękka 

"Weź mnie,  czyli 50 odcieni kobiecej rozkoszy" to historia o Natalii, która przyłapuje męża na zdradzie i ucieka od niego. Wybiera się w podróż do Maroko, gdzie poznaje różnych mężczyzn. Od nich uczy się innego spojrzenia na swoje ciało, seksualności i przyjemności,  jakie może odczuwać. 
Bardzo erotyczna i odważna książka. Z pewnością nie dla grzecznych kobiet. Jeśli jesteś mocno pruderyjna to nie jest książka dla Ciebie!
Mi podobała się ta krótka  lektura. Obserwowałam Natalię i jej działania oraz to jak zmieniła się na tym wyjeździe. 
Książka powoduje wypieki na twarzy. Niegrzeczne dziewczyny czytajcie,  będziecie zadowolone tą lekturą. 
Jeśli lubicie czytać erotyki ten Was wciągnie.  
Gratuluję autorce pomysłu na tak odważną książkę.  Dziękuję za ślicznie zapakowaną przesyłkę, gadżety, ksiażkę,szansę i zaufanie.
Amanida  Torres to autorka bloga o seksie erotyczneopowiadania.com
Możecie zaglądać. 
Życzę wydania kolejnych książek i samych sukcesów. 
To była fajna przygoda.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...