Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 22 sierpnia 2021

"Układ z Cameronem" J.T. Geissinger

Autorka: J.T. Geissinger

Tytuł: Układ z Cameronem

Tytuł oryginału: Melf for You

Seria: Slow Burn. Tom 2

Gatunek: romans

Premiera: 14.07.2021

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

36-letnia Joellen Bixby od dziesięciu lat jest skrycie zakochana w swoim przystojnym szefie Michaelu Maddoksie. Ona jest nieśmiała i totalnie zakompleksiona i nie wie, co zrobić, by on zwrócił na nią uwagę.
Każdą wolną chwilę spędza z kotem, kubkiem lodów i fantazjami o przystojnym szefie.
Kiedy w mieszkaniu obok słyszy głośną  muzykę idzie uspokoić sąsiada. Okazuje się, że zatrzymał się tam 29-letni Cameron McGregor, kapitan szkockiej drużyny rugby. 
Chamski playboy skutecznie wyprowadza ją z równowagi, ale wkrótce zgadza się odpuścić. W zamian za pyszne posiłki zjedzone u niej proponuje Joellen, że pomoże jej zdobyć serce Michaela. Doświadczony kobieciarz daje jej kilka lekcji uwodzenia.
Cameron poznając bliżej Joellen przekonuje się,  że nie ma ona w sobie nic z brzydkiego kaczątka, za jakie uważa się. 
Jednak właśnie pomógł jej oczarować innego mężczyznę. 

"Układ z Cameronem" to drugi tom serii Slow Burn, ale można czytać osobno, bo to całkiem inna historia. 
Autorka zapewniła mi całą serię emocji. 
Historia bardzo emocjonalna, ciepła i prawdziwa.
Książka wciągnęła mnie na maksa i nie mogłam od niej oderwać się. 
Cameron i Joellen to tacy bohaterzy, przy których nie ma nudy, a jeszcze potrafią zapewnić uśmiech na ustach swoimi potyczkami słownymi. 
Autorka historią o Joellen pokazuje świat kobiety zakompleksionej, która uważa się za brzydką i grubą. Aż pewnego dnia Joellen poznaje seksownego i przystojnego sportowca Camerona.
Autorka sprawiła, że bawiłam się rewelacyjnie.  Takie książki czyta się błyskawicznie. 
Jeśli chcecie spędzić miło czas to sięgnijcie po tę książkę. 
Będziecie oczarowani.
Ja pokochałam tych bohaterów i będzie mi ich brakowało.
Autorka porusza ważny temat, z którym może każdy mierzyć się. Brak samoakceptacji to trudny temat. Tą historią pokazuje nam, że w swoim życiu trzeba trafić na osobę, która będzie nas traktowała jak najważniejszą osobę.
Powieść zmusza do refleksji nad tym, co w życiu jest najważniejsze.
Książka skradła moje serce.
Wkrótce sięgnę po inne książki tej autorki. 
Polecam!
Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...