Brunetka Books Recenzuje

sobota, 28 sierpnia 2021

"Pół gangster pół serio. Zemsta jest słodka. Tom 1" Ewa Sobel

Autorka: Ewa Sobel

Tytuł: Pół gangster, pół serio. Zemsta jest słodka.  Tom 1"

Gatunek:  literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: BookEdit

Premiera: 2.08.2021

Ilość stron: 390

Oprawa: miękka 

Główna bohaterka Gabriela nie miała lekkiego życia. Poznajemy ją podczas podróży poślubnej. Młoda kobieta myślała, że będzie miała szczęśliwe życie u boku Isandra, wychowując z nim dziecko, które nosi pod sercem. Niestety podróż poślubna okazuje się dla niej koszmarem, a jej mąż staje się oziębły i oschły.
Wtedy na jej drodze staje Sebastian Savage, który zmienił całe swoje życie i stał się nieobliczalnym gangsterem,  by dorwać zabójcę swojej rodziny.
Planowana zemsta nie jest taka łatwa, gdy na jego drodze staje piękna kobieta i nieplanowane uczucia.
Czy miłość okaże się silniejsza od zemsty? 

Gdy zobaczyłam opis tej książki od razu wiedziałam, że muszę ją przeczytać.  I nie rozczarowałam się, bo fabuła tej książki jest niesamowicie wciągająca. 
Mimo tego, że relacja między głównymi bohaterami rozwinęła się szybko mi podobała się ra historia. 
Lubię takie wzruszające książki,  a ta zapewniła mi mnóstwo emocji.
Książka ta sprawiła,  że momentami śmiałam się jak głupia.
Uważam  ten debiut za udany i czekam na więcej.  Już nie mogę doczekać się drugiego tomu. 
Polecam!
Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu BookEdit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...