Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 30 sierpnia 2021

"Tajemnice ogrodu Foksal" Jagna Rolska

Autorka: Jagna Rolska

Tytuł: Tajemnice ogrodu Foksal 

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: Lipstick Books 

Premiera: 1.09.2021

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka 

OMG! Co to była za historia.
Jestem oczarowana tą książką,  która przeniosła mnie w przeszłość do roku 1772.
Uwielbiam takie książki.  Ten romans to opowieść o osiemnastowiecznej Warszawie, gdzie przeniosłam się w czasie i przeczytałam o dawnej śmietance towarzyskiej,  przyjęciach, balach, zdradach, romansach, potajemnych schadzkach i zagadce kryminalnej. 
Zobaczycie, że w tamtych czasach konwenanse były tylko przykrywką do namiętności i erotyki. 
Zobaczycie, że od dawna światem rządzą pieniądze,  pożądanie,  seks i układy. Oczywiście sceny erotyczne autorka napisała z wielkim smakiem i klasą.
Bardzo gorąca i wciągająca książka. 
 Nie mogłam od niej oderwać się. 
Jeśli chcecie cofnąć się w czasie i poczytać o  hrabiach, baronach to czeka Wasniesamowita przygoda. 
Specjalnie nie zdradziłam Wam fabuły książki.  Będziecie mieli przyjemność z odkrywania tej intrygującej historii. 
Polecam gorąco!
Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu W.A.B oraz
 Wydawnictwu Lipstick Books 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...