Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 30 sierpnia 2021

"Punkty zapalne" Anna Rozenberg

Autorka: Anna Rozenberg 

Tytuł: Punkty zapalne

Gatunek: thriller sensacyjny 

Premiera: 1.09.2021

Ilość stron: 392

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Policja w Voking rozpoczyna poszukiwania pięcioletniej dziewczynki z Polski. Matka dziewczynki jest tak zrozpaczona, że nie potrafi pomóc funkcjonariuszom, a brak jakiegokolwiek tropu nie pozwala wskazać motywu ani wytypować podejrzanych. Inspektor Redfern robi wszystko,  by odnaleźć zaginioną dziewczynkę oraz wyjaśnić zagadkę tajemniczego morderstwa małżeństwa.  W dodatku inspektor Redfern ma swoje problemy osobiste.  Ktoś próbuje go zastraszyć i zagraża jego bliskim. 
Czy inspektor powstrzyma nieznajomego?

Genialny thriller sensacyjny,  od którego nie mogłam oderwać się.  
Autorka trzyma czytelnika w napięciu,  a śledztwo wciąga na maksa.
Uwielbiam takie powieści z sekretami i intrygami.
Jeśli lubicie rozwiązywać zagadki to ta książka przypadnie Wam do gustu.
Ja jestem nią zachwycona, bo moja wyobraźnia pracowała non stop. Powieść zapewniła mi mnóstwo emocji. 
Podobała mi się i polecam ją!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...