Brunetka Books Recenzuje

środa, 18 sierpnia 2021

"Wybierz mnie" F.M.Mosquito

Autorka: F.M. Mosquito

Tytuł: Wybierz mnie

Seria: Oblicza miłości.  Tom 2

Gatunek: thriller erotyczny/romans

Wydawnictwo: Amare

Premiera: 11.08.2021

Ilość stron: 390 

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Rudowłosa Gosia ma stałą pracę, stały związek i konkretne plany na przyszłość. 
Odkąd w jej życiu pojawił się tajemniczy Stefan stała się kurą domową, gotującą obiadki i siedzącą w domu. Mężczyzna całkowicie zawładnął jej życiem i czasem. Z imprezowiczki zmieniła się w posłuszną dziewczynę, która usługuje swojemu facetowi i nie ma czasu dla nikogo. Gosia twierdzi,  że  prawdziwa miłość wymaga poświęceń.
Wkrótce poczuje się osaczona, bo Stefan całkowicie ją zmienił i odizolował od rodziny i przyjaciół. 
Niespodziewanie w pracy czeka ją wielka rewolucja. Pojawia się szef oddziału w Szwecji, Filip Erickson, który razem z Gosią ma kierować firmą, a na dodatek będą razem dzielić jedno biuro. Gosia uważa Szweda za wyjątkowo wkurzającego dupka. Seksowny rudzielec pidnosi mu ciśnienie na każdym kroku. W dodatku jest uparta, zadziorna i jędzowata.
Wkrótce okazuje się,  że mają razem odbyć wyjazd służbowy do Szwecji. Czy ta wybuchowa para nie pozabija się na promie?

Wielkie WOW! Jestem zachwycona i oczarowana  tą historią.
Pyskata, temperamentna Gosia z zadziornym języczkiem przypadła mi do gustu od samego początku. 
Gośka wiele razy sprawiła, że śmiałam się do łez i gwarantuję, że Wy też będziecie śmiali się. 
Autorka stworzyła idealny duet z kobietą upartą, seksowną i zadziorną a mężczyzną,  który zostawił wszystko i chce zacząć nowy rozdział w życiu. 
Uwielbiam te cięte riposty między Gosią a Filipem.
Gosia, która niespodziewanie pojawiła się w życiu Filipa w kilka dni przewróciła je do góry nogami. 
To, co wydarzyło się przed końcem książki mocno mnie zdenerwowało i czułam emocje Gosi, która mocno to przeżywała, ale postąpiła honorowo.
Zakończenie zrekompensowało mi ten ból, który odczuwałam razem z bohaterką.
Autorka pokazała cudowną moc przyjaźni  między bohaterami,  którzy wspierali się na każdym kroku.  
Z tej książki jest morał, że wszystko w życiu czegoś nas uczy, a każde zdarzenie i każda sytuacja jest lekcją na przyszłość,  bo dzięki temu wiemy, czego unikać. 
Perypetie Gosi pokazują, że życie weryfikuje nasze plany, a nawet jeśli los z nas zadrwi to wszystko, co się dzieje w naszym życiu ma jakiś cel.
Książka jest mega wciągająca i nie można od niej oderwać się.  
Szykujcie się na prawdziwy rollercoaster emocjonalny z dużą dawką humoru i namiętności. 
Przeczytajcie!
Chętnie przeczytam inne książki autorki, bo z tą spędziłam świetnie czas. 
Gratuluję autorce stworzenia tak genialnej powieści. 
Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Amare.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...