Brunetka Books Recenzuje

środa, 26 stycznia 2022

"Idealne życie Molly" Valerie Keogh

Autorka: Valerie Keogh

Tytuł: Idealne życie Molly

Tytuł oryginału: The Perfect Life

Gatunek: Thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA

Premiera: 26.01.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka 


Jak daleko posunelibyście się, żeby zachować pozory idealnego życia?
Molly Chatwell to kobieta, która wydaje się, że ma idealne życie.  Ma świetną pracę, piękny dom w centrum Londynu, przystojnego męża Jacka i dwoje dorosłych dzieci, które wyjechały na studia. Czego chcieć więcej? 
Jak okazuje się jej idealne życie to przykrywka przed przyjaciółmi. Odkąd Remi i Freya opuścili dom we wspaniałym życiu Molly zaczyna się psuć. Jack coraz częściej zostaje w pracy do późnych godzin i odsuwa się od Molly. Kobieta czuje się samotna. 
Pewnego dnia Amelia Lovell zaprasza Molly na wspólny weekend za miastem z nią i jej mężem. Jack wymawia się pracą więc Molly postanawia pojechać sama.
Tam podczas porannego joggingu poznaje przystojniaka, który zawróci jej w głowie. Ona poczuje do niego niesamowity pociąg i będzie gotowa na wszystko dla niego. Niestety on ją odtrąci. Upokorzona Molly natychmiast wróci do domu i chce o nim zapomnieć.
Niespodziewanie mężczyzna pojawia się pod domem Molly w Londynie. Zostawia w drzwiach kartkę z numerem telefonu i prośbą o kontakt. Dzień później Molly staje się główną podejrzaną, bo policja znajduje ciało martwego mężczyzny. 
W tym momencie życie Molly wywraca się do góry nogami. 

Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem historii wymyślonej przez autorkę. Jaki to jest genialny thriller psychologiczny.  Nie mogłam odłożyć tej książki tak mnie wciągnęła ta rewelacyjna historia. 
Autorka trzymała mnie w napięciu do samego końca i podczas czytania zrobiła mnie w konia wciąż rzucając podejrzenia na innych bohaterów powieści.  Powoli odkrywałam sekrety i kłamstwa bohaterów oraz czułam się jakbym brała udział w rozwiązywaniu zagadki i śledztwa. 
Niesamowite zwroty akcji oraz mroczny klimat powieści sprawiły, że zagłębiłam się w tę historię pełną tajemnic.
Gwarantuję,  że będziecie czuli dreszczyk emocji podczas czytania tej książki,  a zakończenie zaskoczy Was. 
Chętnie przeczytam inne książki tej autorki. 
Powieść przypadnie do gustu miłośnikom thrillerów.
Spędziłam z tą książką bardzo intrygujący czas.
Gorąco polecam!

Za egzemplarz recenzencki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...