Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 2 stycznia 2022

"Każde twoje słowo" Marta Reich

Autorka: Marta Reich

Tytuł: Każde twoje słowo

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka 

Premiera: 8.06.2021

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Każde twoje słowo" to historia o miłości,  przebaczeniu,  drugich szansach, a także o słowach, które wypowiedziane potrafią zniszczyć człowieka. 
Główna bohatetka 37-letnia Karolina Nizińska ma dobrą pracę, partnera, a jednak czegoś jej brakuje.  Jest z pozoru silną i niezależną kobietą, ale mierzy się z sekretami i traumami z przeszłości. 
Kiedy pewnego poranka spóźnia się na spotkanie z Jackiem Stowe'em, nowym londyńskim współwłaścicielem firmy, jej serce zamiera. Spotkanie tego mężczyzny powoduje, że stare rany otwierają się. 
Kim jest Jack Stowe i co łączyło go z Karoliną w przeszłości?

Powieść ta wciągnęła mnie od pierwszej strony.  Jest to historia z życia wzięta,  która mogłaby spotkać każdą z nas. Autorka stworzyła historię, w której najbliższa osoba stała się wrogiem. Natomiast bohaterowie zamiast porozmawiać ze sobą szczerze wybrali inną drogę. Los zmienił ich życie nieoczekiwanie i zamienił ich marzenia w nicość. 
Autorka ma fajny styl pisarski. Stworzyła bardzo wzruszającą i tajemniczą historię.  Nie mogłam doczekać się,  aby dowiedzieć się,  co wydarzyło się w przeszłości Karoliny. Byłam też ciekawa, czy po tylu latach między bohaterami coś wydarzy się i czy odżyją uczucia.
Polubiłam tych bohaterów i tę intrygującą historię. 
Autorka trzymała mnie w napięciu i wywołała we mnie wiele emocji. 
Uwielbiam takie historie,  które opowiadają o przeszłości bohaterów.  Dodatkowo pełno tutaj sekretów i intryg, a to bardzo mnie wkręciło w tę historię. 
Spodziewajcie się historii miłosnej, która sprawi, że polecą Wam łzy,  bo to nie jest cukierkowa historia.
Czekają Was też nieoczekiwane zwroty akcji. 
Powieść ta pozostanie na długo w mojej pamięci. 
Warto przeczytać tę wartościową powieść. 
Polecam!

Dziekuję bardzo autorce Marcie Reich oraz Wydawnictwu Prószyński i S-ka za zaufanie i egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...